קטלוגים דיגיטליים לאיקאה. מהמרת על מכירות מקוונות. ארכיון | צילום: יח"צ

לאחר 70 שנה: הסוף לקטלוג איקאה

סופו של עידן: קטלוג איקאה שרבים חיכו לו מדי שנה יורד מהמדפים • גם הקטלוג הדיגיטלי לא ימשיך עוד • "מביטים לעתיד בהתרגשות", אמר מנכ"ל החברה

איקאה העולמית הודיעה היום (שני) כי לאחר 70 שנות פעילות, קטלוג איקאה שהופץ בחודש ספטמבר שעבר, יהיה הקטלוג האחרון של הרשת השבדית, הן בגרסתו המודפסת והן בגרסתו האלקטרונית.

עם השנים הפך קטלוג איקאה לאמצעי פרסום אייקוני ופופולארי ושימש גורם הצלחה חשוב עבור איקאה במתן השראה לאנשים רבים ברחבי העולם, באמצעות הצעת פתרונות ומוצרי ריהוט לבית.

קטלוג איקאה 2020 מתפרש על 284 עמודים, מתורגם ל-38 שפות ומופץ ב-54 מדינות. הקטלוג הופץ בישראל בכמיליון ושבע מאות אלף עותקים.

 

מאיקאה נמסר כי "במהלך השנים, איקאה הפכה לדיגיטלית ונגישה יותר, תוך שהיא מאמצת דרכים חדשות ליצירת קשר עם אנשים רבים יותר. התנהגות הלקוחות וצריכת המדיה השתנו, והפופולריות של הקטלוג פחתה. בהתאם, קיבלה איקאה העולמית את ההחלטה לסיים בכבוד את המורשת של קטלוג איקאה ולהביט לעתיד בהתרגשות", אומר קונרד גרוס, מנכ"ל Inter IKEA Systems B.V.

 

"בשנים האחרונות בחנה איקאה פורמטים חדשים להפצת תוכן הקטלוג, ונאספו ידע ותובנות, כך שאיקאה תמשיך לעזור לאנשים לתכנן את צרכיהם וחלומותיהם בבית, בעזרת כלים מרגשים, קיימים וחדשים. אנחנו לא מתחילים מאפס, שינינו היבטים רבים באינטראקציה עם הלקוחות שלנו, ואנו ממשיכים לעמול כדי למצוא דרכים חדשות להעצים את הידע, המוצרים והפתרונות הייחודיים בערוצים ופורמטים חדשים", סיכם גרוס. 



 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...