אורי ובן שפלן גדולים על "המירוץ למיליון"

הסירה לא רוצה את המשקל שלהם, ההפקה לא רוצה אותם בגמר, אבל הם? פשוט באו ליהנות • כנגד כל הסיכויים: דווקא לשפלנים מגיע לזכות במיליון

אורי ובן שפלן // אורי ובן שפלן

רשת מפציצה השבוע בבליץ פרקים של "המירוץ למיליון". ראשון, שני, שלישי ורביעי - כמעט כל ערבי הפריים טיים של רשת השבוע בסימן "המירוץ", וכל זה רגע לפני שידור הבכורה של העונה החדשה של "האח הגדול" במוצ"ש הקרוב.

אמש (שני) שודרו האודישנים של המתמודדים, ורגע לפני שעונת האולסטארס מסתיימת, כשארבעה זוגות נותרו במירוץ, צריך וכדאי לדבר על הזוג שמביא איתו לריאליטי הזה אטיטיוד מסוג אחר - האחים בן ואורי שפלן.

באדיבות רשת 13

השניים משדרים על אותו וייב של "באנו ליהנות". בלי אטרף בעיניים, בלי להסתער בראבק על כל משימה ועם הרבה פאסון, הם הצליחו להגיע לשלב מתקדם במשחק. לצפות בהם במשימות, בדיאלוגים ביניהם במונית או בטסטות שאחרי המשימות זה כמו לצפות בג'ף ברידג'ס ב"ביג לבובסקי". שניהם, כמו הנכדים של הדוד (Dude), אימצו את הגישה של הכל בצ'יל, הכל בווייבים טובים.

טוב, אולי לא הכל. מי שעקבו אחר המשימות שקיבלו המתמודדים לאורך העונה, לא יכלו להתעלם מכך שגודלם הפיזי של השניים הקשה עליהם בחלק מהמשימות. למשל, להידחק למכונית קטנה, לפדל בסירה בברזיל (שאותה שברו השניים) או לחתור במשימת סאפ, שממנו נפלו כמה פעמים. זה משהו שבהפקה היו יכולים להביא בחשבון, אבל העדיפו שלא. לא ברור אם זה בגלל חוקי הפורמט, אבל יכלו לתת למתמודדים משימות שבהן הגודל שלהם לא יהיה חיסרון ולא ייתן להם לעשות אותן מעמדת נחיתות. אבל למה להתחשב? בואו ניתן לעם ישראל לצחוק על השפלנים ששברו את הסירה בפריים טיים.

מביאים אטיטיוד אחר. אורי ובן // צילום: עדי אורני
מביאים אטיטיוד אחר. אורי ובן // צילום: עדי אורני

• "חרם בשידור חי": הרשת נגד אופירה וברקו

• מזהים? דיירי "האח הגדול" נכנסים לבידוד

ואם זה לא מספיק, משימת חצי הגמר הערב תהיה משימת מבוך, שבה נדרשים המתמודדים לזחול ולעבור דרך פתחים צרים. ברור לכם איך זה ייגמר, כן? המזל של רשת הוא שהשפלנים מאוד מודעים לעצמם, ומשפריצים קסם אישי וביטחון עצמי. הם לא ייתנו לאף אחד לצחוק עליהם. Hell no. ואם יש מישהו שרוצה לצחוק עליהם, הם ממילא לא סופרים אותו.

נראה גם שהמזל או ההפקה לא ממש עזרו להם: בכל הפעמים שהשפלנים נסעו במונית ונקלעו לפקקים או לתאונות או שהנהג לא ידע את הדרך או משטרה עצרה את המונית שבה נסעו - המגמה ברורה, לא רוצים את השפלנים בגמר.

אם היה צדק בעולם, השפלנים היו צריכים לזכות במיליון. אבל היי Dude, הם יותר טובים מזה - הם מעל זה. הם לא פה בשביל הכסף. הם פה כדי להראות שאפשר לעשות את זה גם באטיטיוד אחר. קחו לדוגמה את המשימה בבריכת הגלובוסים: אורי ראה שלעומר אין מושג איזו מדינה הוא מחפש. אם הוא לא היה עוזר לו, כנראה עד עכשיו עומר היה בבריכה מחפש את הכדורים הנכונים. אורי עזר לו ונתן לו את כל התשובות הנכונות, וזה יכול היה לעלות להם בהדחה כי עומר ונטע סיימו בזכות השפלנים את המשימה, ויצאו לנקודת הסיום הרבה לפניהם.

מתברר שאפשר לסיים ריאליטי ולהישאר בני אדם // צילום: עדי אורני
מתברר שאפשר לסיים ריאליטי ולהישאר בני אדם // צילום: עדי אורני

• "אופירה וברקוביץ'": גבר מי שגונז ריאיון כזה

• אחרי הסערה: פאולה רוזנברג תומכת בליאון

או את הרגע ששניהם נשארו אחרונים עם הסאפ, ובן הרים לאורי שהיה עצבני וכעוס, ולימד את הצופים בבית שיעור באיך להסתכל על חצי הכוס המלאה.

השפלנים הביאו את עצמם לתוכנית ובלטו בזכות הגישה הבלתי מתפשרת שלהם על הפאסון והווייבים הטובים. תחרות זה חשוב, אבל יותר חשוב לסיים ריאליטי ולדעת שנשארת בן אדם כל הדרך. ה-Dude היה גאה בהם. צ'יל.

"המירוץ למיליון", רשת 13, 21:20

באדיבות רשת 13

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר