נועה קירל מציגה בייבי חדש

הזמרת חברה לטרמינל X ויחד הן השיקו קולקציה רחבה עם 90 פריטים בקו שנע בין קז'ואל לספורטיבי • מה דעתכם על הליין?

טרמינל X השיקה קולקציית אופנה שעיצבה לראשונה הזמרת נועה קירל לאתר. מדובר בקולקציה רחבה עם כ-90 פריטי לבוש ואקססוריז בקו שבין ספורטיבי לקז'ואל.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

הקולקציה כוללת סווטשירטים, מכנסי טרנינג, עליוניות, טייצים וגם קולקציית קז'ואל שכוללת טופים, טישרטים עם כריות בכתפיים, מכנסי טאיי דיי, שמלת קפוצ'ון באורך מיני, בלייזר מחויט, חליפת דמוי עור, סוודרים, ועוד. צבעי הקולקציה שחור, צהוב זרחני, לבן ושמנת.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

זו לא פעם ראשונה שאתר טרמינל X עושה שיתוף פעולה עם כוכבות מקומיות. לפני מספר חודשים הושקה קולקציית קפסולה עם אושיית הרשת קים אור אזולאי, אבל כעת, שיתוף פעולה כעת של האתר עם הזמרת נועה קירל הוא משמעותי ורחב יותר. מקורבים לזמרת מציינים כי מדובר בשיתוף פעולה שאינו חד פעמי וצפוי להיות לו המשך.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

מטרמינל x נמסר כי נועה עיצבה את הקולקציה ואת כל תהליך ייצור הקולקציה ליווה האתר. סוכנה של הזמרת רוברטו בין שושן מסר כי קירל עבדה על העיצובים והרעיונות במשך כשנה.

בשנת 2019, כשהייתה הפרזנטורית של רשת האופנה רנואר, קירל השיקה קולקציה במהדורה מוגבלת, הנושאת את שמה, שכללה מספר פריטים בהשראת אופנת רחוב. קולקציה שזכתה להצלחה רבה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו