קניית קישורים – כל מה שצריך לדעת

כאשר מדובר בקידום האתר לעסק שלכם, אתם צריכים לעשות כל שביכולתכם על מנת להגיע למקומות הראשונים בגוגל קישורים זה אחד הפרמטרים החשובים ביותר בקידום אתרים

לצד כתיבת תכנים איכותיים, העלאת תמונות באיכות גבוהה ושימוש מושכל במילות מפתח, חשוב להשיג לאתר קישורים חיצוניים מאתרים איכותיים. כי כאשר גוגל רואה שיש אתר רציני שמקשר לאתר שלכם, היא מבינה שהאתר שלכם נפוץ ומקצועי ומעלה אתכם בדירוג.


קניית קישורים – יש דבר כזה


לא תמיד קל להשיג קישורים חיצוניים. אתם יכולים, כמובן, לבקש מבעל עסק אחר לכתוב מאמר אורח ולמקם אצלו את הקישור שלכם, אבל על דירוג האתר שלכם תהיה השפעה גדולה הרבה יותר אם תצליחו להשיג קישורים לאתרים חדשותיים או לאתרים מקצועיים איכותיים. קניית קישורים היא דרך נפוצה ובטוחה יותר להשיג קישורים רלוונטיים מבלי להסתבך עם קישורים ספמיים שעלולים רק לפגוע באתר. אבל גם אז, חשוב לבדוק את המקום שממנו אתם רוכשים את הקישור מבחינת מספר פרמטרים:


כמה זה עולה?


המחירים הם שקופים, באתר החברה מפורסם המחירון המלא ללא אותיות קטנות BUYPOST כאשר קונים קישורים דרך חברת


באילו אתרים מפרסמת החברה?


האם מדובר באתרים רציניים כמו אתרי חדשות, תיירות או עסקים? האם לאתרים אלה יש צפיות רבות? מעבר לכך, מומלץ לבחור באתר הקרוב לעסק שלכם. לדוגמה, אם יש לכם קייטרינג המתאים לשבתות ואירועים מיוחדים, כדאי למקם את המאמר עם הקישור באתר העוסק בתחום המזון.


אילו עמודים ברצונכם לקשר לאתר החיצוני?


זוהי שאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם בכל פעם שאתם רוצים לקנות קישור. ישנם בעלי אתרים שבאופן אוטומטי מעדיפים לקשר את עמוד הבית. עם זאת, פעמים רבות מדובר בעמוד חזק שצריך פחות קידום מאשר עמודים פנימיים אחרים הנחשבים ל”חלשים” יותר. כמו כן, לפעמים דווקא העמוד הפנימי שאינו עמוד הבית נמצא רלוונטי יותר לפוסט שאתם מפרסמים. מעבר לכך, מומלץ לקשר את העמוד הכולל פרטי יצירת קשר או השארת פרטי תשלום. כך שהגולש יוכל לבצע פעולה באתר ברגע שהוא יקליק על הקישור.


קונים קישורים? חשוב להשקיע בפוסט מנצח


אם אתם מתכוונים לקנות קישורים באתרי חדשות גדולים או באתרים איכותיים אחרים, חשוב להשקיע במאמר שאותו תפרסמו ושאליו תקשרו את האתר שלכם. אחרי הכול, הרבה אנשים יכולו לקרוא את הכתבה שלכם וללחוץ על הקישורים, וגם הזחלנים של גוגל יודעים להבחין בין מאמר איכותי יותר לפחות. במקרה זה, קיימות לפניכם שתי אפשרויות עיקריות. האחת היא להזמין מאמר איכותי מחברת תוכן מקצועית (לפעמים מדובר באותה החברה שדרכה אתם מזמינים גם את הקישורים), או לכתוב את הכתבה בעצמכם.


בעת כתיבת הכתבה יש צורך לשמור על שפה רהוטה וקולחת מצד אחד, ומצד שני לשמור על כתיבה בגובה העיניים, כדי שכל אחד יוכל להבין אותה. ניתן לכתוב פוסט אינפורמטיבי על העסק או אפילו למקם ראיון שייתן הצצה על העסק שלכם ויענה על שאלות שמעניינות את הגולשים. כך או כך, בעת כתיבת הפוסט, חשוב לפנות לקהל היעד וליצור בו אמון. כך שבסיום קריאת המאמר, הגולשים יפנו ישירות אליכם דרך הקישור.


הוותיקה המפרסמת את מחירון התנ”ך של הקישורים BUYPOST החברה המובילה בארץ לפרסום מאמרים קידום ויח”צ בארץ היא חברת


לצפייה במחירון לחצו כאן 


טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר