"כדור בראש": איומים על ח"כ אבידר

הח"כ מישראל ביתנו עורר סערה בדיון בוועדת החוקה בשבוע שעבר, אך לא ציפה לכאלו תגובות • "תישרף באש הגיהינום", "מוות בייסורים קשים", הן רק חלק מההודעות שקיבל • תלונה הוגשה למשטרה ולקצין הכנסת • חשוד במעשה נעצר, ונשלח למעצר בית

ח"כ אבידר במליאה, צילום: אורן בן חקון

משטרת מרחב השפלה עצרה היום (שלישי) תושב ראשון לציון בן 48, בחשד שפרסם הודעות איום נגד חבר הכנסת אלי אבידר, זאת לאחר שהאחרון התבטא נגד מדיניות ראש הממשלה, קרא להשתתף בהפגנות בבלפור ועוד מקומות, השתתף גם בהפגנות נגדו ואף הציע לממן קנסות למפגינים.

הגבר חשוד כי פנה בהודעה אישית לחשבון הפייסבוק של חבר הכנסת, ורשם: "אתה צריך כדור בראש". במקביל התלונן ח"כ אבידר אצל קצין הכנסת על הודעות איומים נוספות שקיבל בתקופה האחרונה.

על פי המשטרה, כותב ההודעות נמצא בבידוד. הוא נעצר ונחקר, ובית משפט השלום בפתח תקווה הורה לשחררו למעצר בית בן חמישה ימים. סנגורו מטעם הסנגוריה הציבורית, עו”ד משה אלון, ציין בדיון כי האיש הודה ששלח את ההודעה, אך טען כי לא ידע שמדובר בחבר כנסת. הוא ביקש כאמור להסתפק בתנאים מגבילים בשל היעדר עבר פלילי והעובדה שהאיש לא יוצא מהבית.

כאמור, חבר הכנסת ציין בפני קצין הכנסת כי יש עוד הודעות שקיבל בדף הפייסבוק שלו, בין היתר כתבו לו שם אזרחים: "מאחלים לך שיתוק בגוף", "תישרף באש הגיהינום", "מוות בייסורים קשים" ועוד. חלק מהאיומים החלו לאחר הדיון הסוער בוועדת החוקה בשבוע שעבר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר