טיקטוק - האפליקציה והרשת החברתית הפופולרית לשיתוף סרטוני וידיאו הכריזה הודעה מפתיעה במיוחד, לפיה היא משיקה חודש אופנה משלה.
הפלטפורמה הפופולרית תשדר בצפייה ישירה תצוגות במהלך חודש שלם עד ה-11 באוקטובר. את התוכן תוכלו לצרוך דרך ההאשטג TikTokFashionMonth #.
חודש האופנה של טיקטוק מזמין את כל המשתמשים שלהם לצפות מקרוב בתצוגות הנחשקות ביותר בעולם שישודרו באופן בלעדי בטיקטוק. בין בתי האופנה הגדולים המשתתפים ניתן למנות את המותגים לואי ויטון, איב סאן לורן, PUMA, אליס אנד אוליביה ועוד רבים, כשכולם צילמו תצוגות בסרטוני וידאו מיוחדים שמיועדים לקהל הטיקטוק העולמי הכולל מעל 900 מיליון משתמשים.
עבור מעצבים ואוהבי אופנה בכל העולם, ספטמבר הוא החודש בו נקבעים הטרנדים החמים לעונת הסתיו-חורף. אבל השנה דברים נראים אחרת בגלל מגפת הקורונה. מותגי אופנה נאלצו לשנות במהירות את דרך השיווק שלהם ולגלות דרכים חדשות ליצור קשר עם לקוחותיהם, תוך שהם מציגים בדרך יצירתית את הקולקציות החדשות שלהם, וכאן בדיוק נכנס הטיקטוק.
חלק גדול מאוד מהטיקטוק הוא הסטייל והאופנה אותם מציגים המשתמשים, שמהלך סגר הקורונה התחזק והתעצמם, שם נוצרים טרנדים וסגנונות לבוש ייחודיים שכיום פופולריים בכל העולם. בין המשתמשים שהנחילו טרנדים אפשר למנות דוגמניות על כמו בלה וג'יג'י חדיד, קנדל וקיילי ג'נר, היילי וג'סטין ביבר ועוד רבים שהצליחו לפרוץ ולהפוך למובילי טיקטוק אופנתיים במיוחד במהלך הקורונה.
במהלך החודש המדובר, קהילת הטיקטוק, מותגי אופנה, סלבריטאים ויוצרי תוכן יתכנסו יחד כדי להציג את הטרנדים החמים לסתיו חורף עם האשטגים חדשים, בהם GetTheLook # ו-Fashion101 #, שידורי לייב ואפקטים בלעדיים.
מה שפעם היה הזמנה אקסקלוסיבית לתצוגת אופנה נחשבת, היום הפך לנגיש לכל מי שבבעלותו סמארטפון - רק צריך להוריד את אפליקציית הטיקטוק ובום, אתם יושבים בשורה ראשונה וירטואלית והופכים להיות אנה וינטור שתמיד חלמתם להיות.
מהלך זה מסמל את העידן החדש ואת השינוי הדרמטי שהכניסה מגפת הקורונה לחיינו. סיסי וו, מנהלת מחלקת האופנה בטיקטוק אמרה למגזין WWD, "ראינו את תעשיית האופנה ממציאה מחדש את משמעותם של מותגי אופנה יוקרתיים לתרבות ההמונים דרך הטיקטוק, על ידי הכנסת אופנה לתוך הבתים שלנו במהלך הסגר העולמי".
בית האופנה אליס אנד אוליביה עיצב קולקציה ייחודית המיועדת לסטייל המובהק של הטיקוטוקרים בעולם בשיתוף פעולה עם המותג הפופולרי PUMA, כשעשרת אלפים דולרים מהכנסות המכירות יועברו לעמותות למען שוויון צדק בארצות הברית..
לדברי מנכ"לית ומנהלת הקריאייטיב של אליס אנד אוליביה, סטייסי בנדט: "טיקטוק היא פלטפורמה מדהימה וחדשנית לביטוי יצירתי הממזגת בין עולמות האופנה, המוסיקה, האמנות ועיצוב במדויק. שיתוף פעולה זה הוא אחד הדברים המרגשים שיצרנו".
יש להניח כי עתידו של שבוע האופנה יהיה דיגיטלי לנצח. דבר זה נותן לאפליקציות מסוג זה הזדמנות עסקית מעולה ולגיטימית להתרחבות גלובלית, והמותגים שידעו לזהות את המצב ירוויחו בהתאם.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו