זינגר בורגר וטוויסטר של KFC // צילום: יחצ // זינגר בורגר וטוויסטר של KFC

קורונה מי? KFC ממשיכה להתרחב

הרשת העולמית אמנם הודיעה על שינוי הסלוגן "ללקק את האצבעות" בגלל הנגיף, אבל את ההשתלטות בארץ היא דווקא ממשיכה • והפעם: סניף ענק בירכא

לאחר בכורה מוצלחת בפברואר האחרון בנצרת וסניף נוסף שנפתח ביוני בדלית אל כרמל, רשת KFC ממשיכה בהתרחבות ומשיקה סניף שלישי בירכא, שיפתח את שעריו מחר (שלישי) לציבור הרחב. הסניף החדש יפתח במתחם הפאוור סנטר בעיר, יהיה פתוח שבעה ימים בשבוע עם כל מנות הדגל של הרשת הן בישיבה במקום בהתאם לתנאי התו הסגול והן בטייק אוואי ובמשלוחים.

"הרשת הגיעה לישראל עם מטרה ברורה להביא את הטעם הנפלא של הרשת לכל הארץ", אמר המנכ"ל עומר זיידנר. "פתיחת הסניף החדש מצטרפת לתכנית ההתרחבות המהירה של הרשת ולאחר פתיחת הסניפים בנצרת ודליית אל כרמל , בקרוב ייפתח גם סניף ראשון בבאר שבע שישרת את תושבי הדרום. אנו עובדים ללא הפסקה על מנת לעמוד בביקוש האדיר של הישראלים לטעם האהוב של KFC ולהשיק סניפים חדשים״.

באקט של KFC // צילום: יחצ
באקט של KFC // צילום: יחצ

רשת ללא סלוגן?

בשבוע האחרון עוררה הרשת "סערה" בעולם, הקולינרי לפחות, לאחר שהחליטה להפסיק את השימוש בסלוגן בו נעשה שימוש ב64 השנים האחרונות – " it’s finger lickin good", או בעברית "ללקק את האצבעות", מנסיבות הגייניות ורלוונטיות לתקופה, קורונה וזה, אתם יודעים. עם זאת, ברשת מבטיחים למעריצים כי המשפט האלמותי יחזור בקרוב, ובינתיים יחליף אותו "העוף הטעים בעולם – עכשיו בישראל".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו