צילום: תום סיימון // אנה זק

כבוד: אנה זק בקמפיין הטיקטוק הראשון של דולצ'ה וגבאנה

כוכבת הרשת המצליחה בישראל נבחרה להוביל את קמפיין הטיקטוק הראשון של מותג העל האיטלקי • הצילומים נערכו רגע לפני תחילת הקורונה והתפרסמו ברשתות החברתיות

כוכבת הרשת המצליחה בישראל אנה זק בת ה-19 לא מפסיקה להפתיע בגדול. הפעם היא הצליחה לרגש עם קמפיין טיקטוק ראשון למותג האופנה האיטלקי הנחשב בעולם דולצ'ה וגבאנה.

הכוכבת הצעירה עם 1.3 מיליון עוקבים באינסטגרם ו-5 מיליון עוקבים בטיקטוק, שהתה במילאנו בתחילת השנה, רגע לפני שפרצה מגפת הקורונה בעולם ולפני הגיוס שלה לצה"ל, שם היא עברה אודישנים במשרדי המותג המדובר שחיפשו את הכוכבת המעניינת ביותר לכבוד קמפיין הטיקטוק הראשון שלהם.

תוך שעות ספורות זק קיבלה תשובה שהיא נבחרה מתוך אלפי מועמדות וכוכבות בינלאומיות. בסרטון רואים את זק לובשת שמלת מיני סטרפלס בגזרת לב בצבע לבן עם ורדים והדפס פרחוני רומנטי, שכבר הפכו מזמן לסימן ההיכר של המותג, שם היא רוקדת על רקע ירוק מתחלף שמציג נופים מוכרים ועוצרי נשימה של איטליה.

את השמלה המדוברת בגרסת אורך מידי ואת קולקציית הקיץ החדשה של המותג ניתן למצוא בארץ בחנויות ובאתר האופנה פקטורי 54. מחיר השמלה 5,093 שקלים לאחר הנחה.

המותג פרסם את הקמפיין אמש (שבת) בטיקטוק וגם בשאר עמודי הרשתות החברתיות שלהם, באינסטגרם, פייסבוק וטוויטר. לדברי הסוכן של זק, עומרי יערי, הקמפיין אמור להופיע גם בחנויות המותג ברחבי העולם. "הקמפיין צולם רגעים לפני הקורונה ולכן לא פרסמו אותו עד היום, כי חיכו שדברים יתחילו לחזור לשגרה. לאחר שאנה הצטלמה היא חזרה לארץ, בוטלו לה מאות הופעות ופרויקטים גדולים מאוד, מדובר בהפסדים כספיים של מעל 200 אלף שקלים".

זק כבר מזמן הפכה לאחת האיט גירלז המעניינות ביותר בתעשיית האופנה הישראלית. היא מככבת בקמפיינים הגדולים של מותג האופנה עדיקה והיא פרזנטורית של סמסונג ישראל. כמו כן, היא עשתה שיתופי פעולה עם מותגי העל קלווין קליין, אדידס ועוד רבים. למרות שהכוכבת כבר מגלגלת מיליונים בבנק, עבורה זה רק התחלת הקריירה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...