דוקר רופא השיניים בבת ים יואשם ברצח

המשטרה תגיש הצהרת תובע נגד סרגיי יפימוב בן 56, בגין רצח בכוונת תחילה של גריגורי גריגורייב ז"ל, רופא השיניים שנרצח בבבת ים לפני כשבועיים

סרגיי יפימוב לאחר שנעצר

בתום שבועיים של חקירה משטרתית מאומצת ומורכבת היום (ראשון) תוגש לבית משפט השלום בתל אביב, הצהרת תובע נגד יפימוב סרגיי בן 56, בגין רצח בכוונת תחילה בעקבות מקרה הרצח של גריגורי גריגורייב ז"ל, רופא השיניים בן ה-63 שנרצח בבבת ים ב-10 במאי. בנוסף תבקש המשטרה להאריך את מעצרו פעם נוספת.

עוד בנושא:

חקירת רצח רופא השיניים בבת ים: מסתמן כי החשוד נעלב מקללה - ודקר למוות

רופא השיניים שנרצח: גרגורי גריגורייב

בת ים: רופא שיניים בן 63 נדקר למוות

זירת הרצח בבת ים // צילום: קוקו
זירת הרצח בבת ים // צילום: קוקו

כזכור, ביום המקרה, בשעות אחר הצהריים, התקבל במוקד 100 של משטרת ישראל דיווח על אדם, שנדקר ברחוב בלפור בבת ים. כוחות משטרה וגורמי הצלה שהגיעו למקום הבחינו בקורבן כשהוא מחוסר הכרה. בעקבות כך, הקורבן פונה במצב אנוש (לפי גורמי הרפואה שהעניקו לו טיפול בשטח) לבית חולים, שם נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותו לאחר זמן קצר.

החשוד במעשה, יפימוב סרגיי, ספר אשר עובד מזה שנים במספרה הסמוכה למרפאתו של הקורבן, הסגיר את עצמו לתחנת המשטרה בבת ים ומסר לחוקרים גירסה ראשונית לאשר אירע. עם התפתחות החקירה, אשר הוטלה על צוות חקירה מיוחד של מרחב איילון בליווי פרקליטות מחוז ת"א, התברר כי בתקופה שקדמה למקרה, התגלע סכסוך ממושך בין השניים ובעקבותיו החליט החשוד לרצוח את המנוח

הנרצח, גרגורי גריגורייב צילום:  באדיבות המשפחה
הנרצח, גרגורי גריגורייב צילום: באדיבות המשפחה

כאמור, במהלך שבועיים של חקירה מרוכזת, ביצעה המשטרה פעולות חקירה רבות מהן עלה כי בהמשך לסכסוך הממושך בין השניים, ביום המקרה יזם החשוד עימות בינו לבין הקורבן ובמהלכו דקר אותו באמצעות כלי חד, בו הצטייד מבעוד מועדו אשר כידוע, הוביל למותו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר