אמו של דקל וקנין מגיבה לסערת הסרטון

הכוכב בן ה-14 הקדיש ללא ידיעתו שיר שנועד להשפיל עבריין המסוכסך עם איש העולם התחתון, וגרם לסערה תקשורתית • האם: "הילד לא יופיע יותר בטברנות"

צילום: יח"צ // דקל וקנין

לפעמים כשמקדישים למישהו שיר, כדאי לדעת במי מדובר. את הלקח הזה לומד כעת בצורה המבהילה ביותר הזמר הצעיר דקל וקנין (14), שהפך לאחרונה לכוכב רשת מוכר.

ההסתבכות של דקל נעשתה שלא בידיעתו, לאחר שהוזמן לאירוע בצפון הארץ, שם הושיבו אותו ליד בכיר בעולם התחתון, שמוליק הרוש. על פי הפרסומים, הרוש מסוכסך עם עבריין אחר, מיכאל מור.

וקנין שלא היה מודע לכך, התבקש על ידי הרוש להקדיש למיכאל מור שיר מיוחד בו הוא שר לו "אתה לא אמין ואין לך מילה, אתה לא אותו הגבר שהיה בהתחלה". דקל הצעיר זימר להנאת העבריין מספר פעמים, כשאינו מבין את הסכנה אליה נחשף בביזויו של מי שנחשב לאחד מראשי משפחות הפשע החזקות בישראל כיום. 

בתגובה לדברים התראיינה אמו של דקל, אתי וקנין, לתוכנית "ליאת רון לא דופקת חשבון" ברדיו צפון. "לא היה לנו מושג לאן הילד מגיע. הוא שר בתמימות לחלוטין". האם סיפרה כי דקל "מקדיש ברכות לכל עם ישראל - לא מעבר לזה. הוא גם לא מגיע לבד, אבא שלו או אחיו מגיעים איתנו, אבל מעבר לזה אין לנו מושג".

עוד הוסיפה האם: "רק אחרי שהסיפור עלה ברשתות החברתיות פתחנו גוגל ובדקנו במי מדובר. אנחנו לא מכירים אף אחד מהם. זה לא יחזור על עצמו. הילד לא יופיע יותר בטברנות, חפלות וימי הולדת, אלא רק באולמות ובבמות גדולות. זה אירוע ישן... עצוב לנו כי אף פעם לא שמענו את השמות האלו. דקל מקדיש ברכות בתמימות. כיום הוא חתום בליאם הפקות וטעות כזו לא תקרה שוב".

מטעמו של דקל וקנין נמסר: ״הסרטון צולם לפני שנה בערך בהופעה של דקל וקנין באירוע פרטי. כנהוג באירועים אלו מבקשים ברכות והקדשות אישיות של שירים, ודקל עשה זאת מבלי לדעת במי מדובר ולמי הכוונה. דקל ידוע כמי שמברך את עם ישראל באהבה ובשמחה גדולה, ואין לו דרך לדעת באיזה אופן משתמשים בברכות אלו. מיותר לציין כי הוריו ואחיו של דקל וקנין מלווים אותו, מפקחים ומעורבים בכל הנעשה בקריירה שלו״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר