מתה שחקנית "קטנטנות" ו"המורדים"

השחקנית הארגנטינאית סוזאנה אורטיס הלכה לעולמה בדיוק ביום בו הייתה אמורה לחגוג את יום הולדתה • בנה האשים את מערכת הבריאות בחוסר אחריות

צילום: יח"צ // "קטנטנות"

השחקנית סוזאנה אורטיס הלכה לעולמה אתמול (חמישי) ביום הולדתה ה-72, כך אושר על ידי בנה אלחו אורטיס לאיגוד השחקנים הארגנטינאי.

"אנחנו מצרים על מותה של סוזאנה אורטיס, שחקנית עם קריירה ארוכה ויוקרתית בקולנוע, בטלוויזיה ובתיאטרון", נכתב בהצהרה שאישרה את דבר מותה.

• "הישרדות VIP": הכירו את השורדים החדשים

סוזאנה אורטיס, 1948-2020 // צילום מסך
סוזאנה אורטיס, 1948-2020 // צילום מסך

שעות לפני מותה, בנה השחקן אלחו אורטיס העלה פוסט ביקורתי לאינסטגרם בו כתב: "היום יום הולדתה של סוזאנה אורטיס. אינני יודע אם היא מאושרת או לא. היא אושפזה לפני שלושה חודשים וחצי, וייתכן ויכלה לסבול פחות לולא חוסר האחריות של גורמים מסוימים, רופאים וגורמים במערכת הרווחה שלנו. עכשיו בסוף חייה היא זוכה לטיפול ורוגע, ואנחנו כולנו יכולים לאחל לה ליום הולדתה שתעזוב את העולם בשקט ושלווה. יום הולדת 72 שמח אמא, אני אוהב אותך".

ביתם של עקרת בית ומוזיקאי, אורטיס החלה את הקריירה שלה כשחקנית על במות התיאטרון בשנות ה-70 המוקדמות. בהמשך למדה גם בבית ספר לנזירות, והחלה לככב גם על מסכי הטלוויזיה כשפעמים רבות לוהקה לתפקידי הדמות המרושעת.

• 14 פרסים ל"הנערים" השנויה במחלוקת

• אחרי הפרידה: בן זיני מגלח את הראש ובוכה

• בגלל הקורונה: שינויים בטקס האוסקר

בין תפקידיה הזכורים על המסך, תפקידה של מטילה, סוכנת הבית המרושעת והנרגנת ב"קטנטנות" וסנדרה פרננדז, דודתה של לונה ב"המורדים".

ארגון השחקנים הארגנטינאי נפרד מסוזאנה אורטיס // צילום מסך
ארגון השחקנים הארגנטינאי נפרד מסוזאנה אורטיס // צילום מסך
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר