פורשה טאייקן ראשונות מגיעות לישראל. הטאייקן היא המכונית הסדרתית הראשונה בעלת מערכת חשמלית במתח של 800 וולט, זאת במקום הנתון המקובל למכוניות חשמליות של 400 וולט. נתון זה מהווה יתרון ייחודי עבור נהגי הטאייקן: לאחר חמש דקות בלבד, תוך שימוש בטעינת זרם-ישיר ברשת טעינה חזקה, ניתן לטעון את הסוללות עד לטווח של 100 קילומטרים (על-פי תקן WTLP).
זמן הטעינה מחמישה ועד ל-80% הוא 22.5 דקות בתנאים אידיאליים, וכוח הטעינה המקסימלי הוא 270 קילו-וואט. הקיבולת הכוללת של הסוללות היא 93.4 קילו-וואט/שעה. נהגי הטייקן יכולים להטעין את רכבם בעד 11 קילו-וואט באמצעות שקע AC ביתי.

בארץ נחתו שתי גרסאות טאייקן. גרסת טורבו S של הטאייקן, שהיא החזקה יותר, מפיקה עד 761 כ”ס, הטאייקן טורבו “הרגילה” ההספק המקסימלי עומד על 680 כ”ס. הטאייקן טורבו S מאיצה למאה קמ”ש תוך 2.8 שניות, ואילו הטאייקן טורבו משלימה אותו מיאוץ תוך 3.2 שניות. טווח הנסיעה של השתיים נע בין 412 ק”מ ל-450 ק”מ (על-פי תקן WLTP). המהירות המרבית של שתי הגרסאות היא 260 קמ”ש.
בחודשים הקרובים תגיעה גם הטאייקן 4S שמוצעת עם שני גדלי סוללות לבחירה, עם הספק שבין 530 ל-571 כ”ס. גרסת הכניסה של זו תשווק כאן במחירים שיתחילו ב-875,000 שקלים. מחירה של הטורבו מתחיל ב-1,300,000 שקלים ואילו הטורבו S נמכרת כאן ב-1,600,000 שקלים.