הזמרת סלינה גומז בת ה-27 נכנסת לעסקי הקוסמטיקה. מוקדם יותר השבוע, הזמרת שיתפה סרטונים בחשבון האנסטגרם שלה בו היא הודיעה: "יש לי משהו מאוד מרגש לספר לכם". זמן קצר לאחר מכן היא חשפה במדיה החברתית כי היא מוציאה ליין איפור שיקרא RARE BEAUTY, עליו היא עובדת מזה שנתיים בשקט ובסוד.
בסרטון שהיא חושפת, גומז מצולמת כשהיא מאפרת את עצמה ואומרת, "אני רוצה שנפסיק להשוות את עצמינו זה לזה, ולהתחיל לחבק את הייחודיות שלנו. כל אחד מאתנו הוא אדם נדיר ומיוחד וצריך להרגיש נוח עם עצמו. אני רק רוצה להיות אני, הפסקתי לנסות להיות מושלמת".
המותג שלה, לדבריה, יהיה יותר ממותג יופי אלא גם דרך לשינוי חשיבה. גומז מצהירה: "יופי לא קשור לאיך אחרים רואים אותך, אלא לאופן שבו אתם רואים את עצמכם".
בחודש אוגוסט האחרון דווח כי גומז הגישה בקשה לסימן מסחרי עבורה למגוון פריטים הקשורים ליופי שיכללו בישום, תכשירים קוסמטיים לטיפול בעור, תכשירים לשיער ומוצרי איפור. מכאן ניתן להבין שגומז מתכננת להוציא ליין רחב עם כמה קטגוריות בתחום הביוטי. המוצרים ימכרו כבר בקיץ הקרוב ברשת "ספורה" בצפון אמריקה.
הסקרנות בקרב מעריציה כבר החלה. "כששמעתי שסלינה מוציאה מותג ביוטי ממש צרחתי מאושר והתרגשות, אני לא יכולה לחכות", כתבה אחת המעריצות באינסטגרם. עוד מעריצה ציינה, "אני יודעת איפה אני הולכת לבזבז את הכסף שלי הקיץ".
גומז מצטרפת למעשה לשורה של זמרות ומפורסמות שנכנסו לעולם הביוטי בשנים האחרונות, ביניהם ליידי גאגא, ריהאנה, שאקירה, בריטני ספירס ועוד. בראיון שנערך איתה כחלק מקידום העסק החדש, סיפרה גומז על המערכת היחסים הארוכה שניהלה במשך שבע שנים עם הזמר ג'סטין ביבר וציינה כי היא סבלה מהתעללות רגשית והייתה קורבן. "אני לא רוצה לבזבז את חיי בלספר על זה, אני יכולה לומר שהיום אני במקום אחר, חזקה וגאה בעצמי".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו