האם הרב פינטו חזה את חיסול סולימאני?

בשיחה שלכאורה נעשתה לפני מספר שבועות נשמע הרב המוכר אומר "הולך להיות זעזוע גדול בעולם, בממדים מאוד קשים, על השונאים של עם ישראל"

הרב יאשיהו פינטו // צילום: יוסי זליגר // הרב יאשיהו פינטו // צילום: יוסי זליגר

האם הרב יאשיהו פינטו חזה את חיסולו של קאסם סולימאני מספר שבועות לפני שהוא התרחש? כך לפחות טוענים חסידיו, בהתבסס על הקלטה של שיחה שהעביר לכאורה לפני מספר שבועות, שפורסמה אתמול (שני) ברשתות החברתיות. 

בהקלטה נשמע הרב פינטו כשהוא פונה לרב בשם אופיר ומספר לו על כך שאויבי ישראל צפויים לעבור זעזוע גדול, בממדים היסטוריים. "בבקשה צדיק, אתם יודעים שאנחנו נזהרים במה שאנחנו אומרים. היה לנו חלום בשבת שהולך להיות זעזוע גדול בעולם, בממדים של רצח רבין, 11 בספטמבר, בממדים מאוד קשים, על השונאים של עם ישראל".

עוד בנושא:

50 הרוגים בהלווייתו של קאסם סולימאני באיראן; טקס הקבורה נדחה

ארה"ב מזהירה: איראן עלולה לפגוע בספינות במזה"ת

תיעוד: יהודים ביקרו בביתו של קאסם סולימאני

חיסול המאה: המסר מסיכול סולימאני כבר מהדהד בכל העולם

"בבקשה תכניסו את כל הישיבה, את כולם, להתחזקות חזקה מאוד", נשמע הרב פינטו אומר בהקלטה. "כמה ימים העולם הולך לעבור זעזוע שייצרב בהיסטוריה של העולם. תרשמו רבי אופיר, תשמרו את ההקלטה הזו, כמה ימים בודדים העולם הולך לפני זעזוע קשה".

הפוסט שפורסם בדף הפייסבוק הרשמי של הרב פינטו עורר סערה. מאות שיתופים ואלפי לייקים הובילו לדיון רחב בסוגייה. "זכותו של הרב תגן עלינו", כתב אחד הגולשים, אך אחר פקפק בדברים: "חרטא, נביא עלק".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר