ישראלית נפטרה משפעת בתאילנד

סיגלית אברהם נסעה לחופשה במזרח עם חברתה, חשה ברע ונפטרה לאחר מספר ימים • משפחתה: "הייתה בריאה, זאת טרגדיה"

סיגלית אברהם (55) ז"ל נסעה לפני כשלושה שבועות עם חברתה לחופשה של כשבועיים בתאילנד. למרבה הצער, הטיול הפך לאסון - נגיף השפעת הכריע אותה.

סיגלית לא התחסנה נגד שפעת ולטענת בתה מיטל, העניין נבע בעיקר מחוסר מודעות. ממש בתחילת החופשה, כיומיים לאחר תחילתה, החלה סיגלית לחוש ברע וניגשה לבית החולים בצפון תאילנד. לאחר סדרת בדיקות בבית החולים, היא התבשרה שמדובר בשפעת ונשלחה בחזרה לבית המלון להמשך מנוחה.

בשיחה עם בתה מיטל היא מספרת על הטרגדיה הנוראית: "אמא שלי היתה אישה בריאה מאוד, היא חיה חיים בריאים, אכלה נכון ואף פעם לא היתה חולה בצורה חריגה. לא האמנו שהיא לא תחזור מתאילנד, זאת טרגדיה נוראית.

עוד בנושא:

מגיפת השפעת: האם מאוחר מדי להתחסן ומתי כדאי למהר לבית החולים?

בהלת השפעת: משרד הבריאות העביר עוד 50 אלף חיסונים לקופות החולים

שירי מימון חולה בשפעת החזירים

"למחרת נתפס לה הגב, השיעול החמיר והיא חזרה לבית החולים. נתנו לה זריקה שאמורה להקל על שרירים תפוסים ולא התייחסו כמו שצריך לכל הסיפור של השפעת. לקראת סוף השבוע ירד לה החום, אבל היא עדיין לא הרגישה טוב. אמא שלי עלתה ככה על טיסה לפוקט, שם העבירה את כל היום הראשון במיטה. היא עשתה הכל כדי לנסות ולרצות את החברה שהיתה איתה והן ירדו לאכול, היה לה קשה מאוד ללכת ובדיעבד אנחנו יודעים שזה היה הערב האחרון שלה.

"התכתבנו איתה בלילה והיא ענתה. זמן קצר מאוד לאחר מכן היא כבר לא ענתה, היא ראתה את ההודעות ולא ענתה. לפי דו"ח הפטירה, היא נפטרה בשלוש וחצי, כשעה אחרי ההתכתבות איתנו". 

ובישראל, שיעור הפניות של חולים עם שפעת או וירוסים דומים הגיע לשיא של השנים האחרונות, ומשרד הבריאות העביר עוד 50 אלף חיסונים לקופות החולים אשר בחלקן אזל המלאי. בקופות החולים הגדולות מבקשים ממי שמעוניין להתחסן לברר לפני ההגעה אם יש חיסונים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר