לתקופה מוגבלת: 10 משחקים בחינם לסוויץ'

חברת Qubic Games חוגגת 15 שנה ומציעה עשרה משחקים להורדה בחינם ב-"תגובת שרשרת" • כך תעשו זאת • נדרש חשבון נינטנדו אמריקני או אירופי

עשרה משחקים בחינם של Qubic Games // עשרה משחקים בחינם של Qubic Games // צילום מסך

אנחנו אמנם לא חוגגים את הקריסמס, אבל זה לא אומר שאנחנו לא יכולים להנות ממתנות והנחות של חברות מחו"ל שמציעות לנו. והפעם חברת המשחקים העצמאית Qubic Games יוצאת במבצע מיוחד לבעלי נינטנדו סוויץ'.

לכבוד 15 שנות הפעילות שלהם הם יוצאים במבצע מיוחד ומחלקים במתנה 10 משחקים בחינם. כן, כן, קראתם נכון. בחינם! והמשחקים יהיו מוצעים בחינם עד ה-24 בדצמבר, וניתן יהיה להוריד אותם בחינם דרך החנות הדיגיטלית של נינטנדו eShop. זאת, דרך רצף שקוביק גיימס מכנים "מערכת תגובת שרשרת". ומה אנחנו צריכים לעשות כדי לקבל את המשחקים הללו בחינם? הנה ההסבר:

קודם כל אתם חייבים שיהיה לכם לפחות משחק אחד של החברה, כלומר לרכוש עכשיו או אם רכשתם בעבר את אחד המשחקים שלהם. ואז אוטומטית תפתח לכם "תגובת שרשרת" של עשרת המשחקים שהם מציעים בחינם. החל מה-15 ועד ה-24 בחודש, במשך כל יום הם הולכים להציע משחק אחר שניתן יהיה להוריד אותו בחינם דרך החנות הדיגיטלית. 

אם עוד לא רכשתם משחק מהם, אל דאגה: יש משחק אחד שהם מציעים בחינם כבר עכשיו ואתם יכולים להוריד אותו, וברגע שתורידו אותו ישר תפעילו את "תגובת השרשרת" של ההורדה בחינם. המשחק חינם שהם מציעים כרגע הוא Coloring Book,  מעין משחק/חוברת צביעה כזה. האפשרות להתחיל את "תגובת השרשרת" שלהם תתאפשר רק עד ה-15 בחודש. ברגע שתורידו או תקנו משחק אחד שלהם תתחילו את "תגובת השרשרת" תפתח לכם האפשרות להוריד אותו בחינם.

עוד על נינטנדו סוויץ':
נינטנדו סוויץ' לייט - סוויץ' בקטנה

חשוב לציין כי המשתמש של כותב שורות אלה בנינטנדו הוא חשבון אמריקני ולי זה עבד מערכת "תגובת השרשרת" של ההורדה בחינם. לכן אני מתייחס רק לחשבון האמריקני. אך גם לבעלי חשבון אירופאי זה אמור לעבוד. זאת, למעט חשבון ישראלי מכיוון שאין עדיין, נכון להיום, חנות דיגיטלית במשתמש הישראלי. לכן, אם תרצו להוריד את המשחקים הללו בחינם תצטרכו חשבון אמריקני/אירופאי, חשוב לציין.

המשחק הראשון שמוצע הוא משחק בשם ROBONAUTS. מעין משחק ארקייד פעולה חמוד בו אנחנו משחקים רובוט שמגיע לחלל וצריך לקפוץ בין פלנטות שונות ולירות בחייזרים שונים. משחק שאפשר לשחק גם בשני שחקנים.

ומכאן והלאה החל מה-16 בחודש, תוכלו להוריד את המשחק השני בחינם, ויום למחרת את המשחק השלישי בחינם, וכן הלאה עד המשחק האחרון ב-24 שהוא משחק מסתורי שטרם הוכרז.

עוד דבר שראוי לציין, כי קוראים לזה תגובת שרשרת כי ברגע שתורידו משחק אחד בחינם, תפתח לכם האפשרות להוריד יום למחרת את המשחק הבא בחינם, אז כדאי לשים אפילו תזכורת ביומן שלא תשכחו, מכיוון שכל משחק יהיה זמין להורדה בחינם רק באותו יום שהוא מתוכנן. כדאי למהר. 

לעוד דברים שווים לסוויץ' ובכלל - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו ותדעו ראשונים

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר