צופים בנטפליקס? אולי לא תקבלו התרעות צבע אדום. וויל סמית' בסרט Bright // צילום: נטפליקס // צופים בנטפליקס? אולי לא תקבלו התרעות צבע אדום. וויל סמית' בסרט Bright // צילום: נטפליקס

האם יש השהייה בהתרעות בטלוויזיה?

עידן הנטפליקס, ה-VOD והטלוויזיה על גבי הרשת יצרו בעיה חדשה שהתרעות פיקוד העורף מופיעות לעתים בהשהייה או לא מופיעות כלל בחלק מהמקרים

בעקבות השינויים המהירים בהרגלי הצפייה בישראל, עם העלייה בצפיה ב-VOD שאינה תלויית שידור ישיר, ועם התחזקות שירותי הצפייה על גבי האינטרנט, צופי הטלוויזיה כבר לא תמיד מקבלים על המסך בזמן אמת את התרעות פיקוד העורף. 

למנויי YES ו-HOT  יש התרעה בזמן אמת לערוצים החיים בלבד. בסלקום יש התרעות בזמן אמת רק לצופים בערוצי עידן פלוס בממירים הישנים. לקוחות עם ממיר שיאומי למשל, אינם מקבלים התרעות בזמן אמת. באופן דומה, אין התרעות גם בזמן צפייה ב-VOD, בהקלטות, catch up או צפייה באפליקציות כמו יוטיוב ונטפליקס. YES, הוט וסלקום אישרו את הפרטים.

צילום: משה בן שמחון, יהודה פרץ, ג׳רמי עשור ידיעות מהשטח

פרטנר טיוי היא היום שירות הטלוויזיה היחיד, לטענתם, שמספק התרעות פיקוד העורף בזמן אמת בצפייה בכל תוכן, כולל VOD, הקלטות, יוטיוב, נטפליקס ועוד. 

זאת, בזכות פיתוח שמאפשר חיבור מערכת ההפעלה של ממירי אנדרואיד TV של פרטנר ישירות למערכת ההתרעות של פיקוד העורף. כך, ההתרעות הן בזמן אמת, ללא השהייה, והן נראות בשולי כל תוכן שמשודר על המסך.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו