מרצדס מתחילה לשווק את הגרסה העדכנית ל-C300e. יחידת ההנעה עברה כאן עדכון משמעותי יחסית. מנוע הבנזין עצמו מפיק יותר כוח ויחד עם התגבור החשמלי ההספק עומד כאן על 320 כ”ס. עוד שינוי ביחידת ההנעה הוא השימוש בתיבת הילוכים בעלת תשעה יחסי-העברה.
הצד החשמלי בסיפור, קיבל יכולת משופרת גם. המערכת הזו יודעת להיטען מהר יותר כעת וגם להציע טווח חשמלי גדול יותר (44 ק”מ). בניהול האנרגיה אפשר לצפות על מסך המידע החדש בגודל 10.25 אינץ’. לפי מרצדס השינויים במערכת ההנעה מעניקים ל-C הזו ביצועים מצוינים. לדוגמה, את המיאוץ מעמידה ל-100 קמ”ש משלימה ה-C300e תוך 5.4 ש’. שיפור משמעותי לעומד הגרסה הקודמת.

המחירים מתחילים ב-336,000 שקלים לגרסת הכניסה ומאמירים עד ל-375,000 שקלים לרמת הגימור AMG. בכל רמות האבזור, ניתן למצוא את מערכות הבטיחות המתקדמות של מרצדס הכוללות, בין השאר, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על הנתיב, בלימה אוטונומית ועוד.
