מי הלכה רחוק מידי עם השסע בחתונה של נטע?

הדוגמנית, בעלת מותג בגדי הים והכוכבת נטע אלחמיסטר התחתנה עם הכדורגלן רמי גרשון • למה אחות הכלה הראתה את התחתונים בחופה • מצעד המתלבשות לחתונת השנה

הדוגמנית הלוהטת ביותר בישראל נטע אלחמיסטר התחתנה אמש (חמישי) עם בחיר לבה ובן זוגה בחמש השנים האחרונות רמי גרשון, בחתונה מפוארת ומרגשת מול 800 אורחים נלהבים באולם LAGO בראשון לציון בהפקתה של אירית רחמים.

לחתונה האורחים קיבלו הוראות דרס קוד מדויק - לנשים היה חובה ללבוש שמלה באורך מקסי ולגברים חליפה. אין ספק שהצבעים הבולטים של הערב היו צבעים מטאלים נוצצים כשבהם בלטו במיוחד ניוד, זהב וכסף. הבדים השקופים כיכבו גם הן עם שסעים גבוהים במיוחד עד כדי בלתי נראים. מי עמדה בחוקי הדרס קוד של אלחמיסטר ומי העזה להגיע בשמלת מיני ואכזבה בגדול?

נטע בשמלה של ברטה // צילום: רון קדמי

שהדוגמנית המצליחה בישראל מתחתנת אין ספק שיש ציפייה גדולה מהשמלות שתבחר ליום הכי חשוב בחייה, והיא בהחלט לא אכזבה. מעצבת האופנה ברטה עיצבה לאלחמיסטר שתי שמלות ייחודיות ומדהימות, כל אחת מותאמת לגופה החטוב באופן מדויק ומחמיא.

השמלה הראשונה איתה צעדה לחופה לצלילי השיר "מכל האהבות" של עידן רייכל היתה שמלה רומנטית, נסיכותית בסגנון סינדרלה קלאסי ובובתי. גזרת המחוך בחלקה העליון של השמלה החמיאה לה מאוד, ועיטור הפרחים בצד השמאלי היה קסום ואופנתי. אהבנו את אורך החצאית עם השובל הארוך מאחור. את השמלה היא השלימה עם מראה שיער גלי על הצד בעיצוב אדיר יעקב, ואיפור נקי עם המון שימר. ניכר שהמאפר נאור אפל שמר על המראה הטבעי של אלחמיסטר, אהבנו מאוד.  


View this post on Instagram

A post shared by Adir Jacob (@adirjacob) on

Jun 14, 2019 at 12:47am PDT

למראה השני לשלב הריקודים ברחבה וההופעה של עומר אדם אלחמיסטר החליפה לשמלה נועזת ודקיקה, שמלה שרק היא יכולה ללבוש ולהיראות בה כל כך טוב. השמלה המדוברת היתה מעוצבת בגזרת גופיה דקה כשגב השמלה חשוף לגמרי עם בד נשפך באזור המותן, מראה שהיה סקסי במיוחד. 

בד השמלה היה נוצץ באופן אלגנטי ועדין כשחלקה התחתון של השמלה היה שקוף לגמרי, מה שחשף את רגליה החטובות והארוכות של הכלה, ואת בגד הגוף שלבשה מתחת. אין ספק שאם כל כלה אחרת היתה לובשת שמלה כזו הינו מרימים גבה, אבל הסגנון השיקי שהזכיר לנו שמלת גטסבי משנות ה-20, בשילוב עם גזרת השמלה והצבע הלבן שמנתי שנבחר רק גרם לנו להגיד - וואו. אחלמיסטר השלימה את המראה עם שיער אסוף בקוקו נמוך על הצד, ועגילי שנדליר של JB תכשיטים, מראה שהיה אלגנטי, נשי ויוקרתי.

בעלה הטרי של אלחמיסטר רמי גרשון לבש חליפה שחורה קלאסית של הוגו בוס והיה נראה שיק ואלגנטי. 

המתלבשות המאכזבות

בר זומר // צילום: שוקה כהן

מי שהצליחה לאכזב אותנו מעט היא הדוגמנית היפייפיה בר זומר. זומר, אחת הדוגמניות היפות בישראל לבשה שמלת מיני אדומה של המעצב עידן כהן בגזרת מחוך וטוטו קצר. אין ספק שזומר יכולה ללבוש הכל ולהיראות מעולה, ולכן אין לנו תלונות על הגזרה. אבל בחירת הצבע החזק בשילוב עם המחוך, עיטורי העלים והאבנים היה פשוט טו מאץ'. 

נטע ברזילי

הזמרת המצליחה נטע ברזילי לבשה שמלת מיני שחורה של המעצבת ג'ולי וינו. השמלה מבד שקוף ומעוטר פייטים עם ציורי טרייבל בגזרת האלטר, הושלמה עם שכמיית כתפיות שגם עליהן היה עיטורים ופייטים. לצערנו גם החצאית הייתה שקופה לגמרי והציגה את בגד הגוף שלבשה מתחת. ברזילי היא זמרת נפלאה, אבל אנו תוהים לעצמנו שאם היא לא באה להופיע אז למה היא לבשה בגד שיותר מתאים להופעה על הבמה ופחות לחתונה אלגנטית וקלאסית?

תחתונים בחופה? פחות מתאים. אלחמיסטר הצעירה משמאל

האמת שלא היה לנו נעים לעשות את זה, אבל כשאחות הכלה בוחרת ללבוש תחתונים לחתונה של אחותה לא נותר לנו ברירה. ספיר אלחמיסטר לבשה שמלה בצבע זהב פייטים בעיצובה של ברטה, שמלה שעל פניו יכולה היתה לעבוד באופן נפלא, אילולי היא היתה בוחרת לשים חצאית לא שקופה לחלוטין וקצת יותר סוגרת את השסע. המראה היה מחמיא, אבל שיק היה חסר לחלוטין.

ספיר אלחמיסטר

המתלבשות הטובות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר