ספורה | צילום: אי.אף.פי

ספורה בסערת ענק ברשת: "לא מגיעים לפלשתין"

גולשת ישראלית שאלה בתמימות את חברת ספורה אם הם עושים משלוחים לישראל • החברה בתגובה: "לא עושים משלוחים לפלשתין"

כך הפך עמוד האינסטגרם של ספורה לוויכוח פוליטי בין היהודים לפלשתינים: זו הייתה אמורה להיות עוד פרסומת שגרתית בעמוד האינסטגרם של רשת הפארם הענקית ספורה, אבל שאלה תמימה של גולשת ישראלית והתשובה של החברה הפכו את זה לוויכוח פוליטי סוער והזדמנות של פעילי ה-BDS להפיץ את דעותיהם.


View this post on Instagram

A post shared by Sephora (@sephora) on

Jun 2, 2019 at 2:49pm PDT

הגולשת הישראלית שאלה אתמול (שני) בתמימות את החברה: "האם אתם עושים משלוחים לישראל?, ובתשובה לשאלה נכתב: "בשלב זה אנחנו לא עושים משלוחים לפלשתין".

התגובות החלוקות סביב התשובה השנויה במחלוקת לא איחרו לבוא. בין התגובות נכתב: "עם ישראל חי. כל האיפור שלי מספורה, אני בהלם מההתייחסות שלכם. לעולם לא אמשיך לקנות יותר בחברה". גולש אחר הגיב: "בטח שהם לא יכולים לשלוח לפלשתין, כי מדובר במדינה שלא קיימת".

בין אלפי התגובות היו גם כאלה שתמכו בספורה, כשרבים הציפו את הפיד עם דגלים של הרשות. בתגובה אחת נכתב: "כל הכבוד שאתם חושבים על זכויות אדם. אנחנו, המוסלמים, תומכים בכם". אחר כתב: "מעכשיו אני אקנה את כל האיפור שלי מספורה, מלזיה תומכים בכם ב-100 אחוז".

היום הגיבה החברה לסערה וכתבה בחשבון הטוויטר: "אתמול נשאלנו האם אנחנו עושים משלוחים לישראל או לפלשתין. ענינו כי החברה לא עושה משלוחים לישראל או לפלשתין. בתשובה זו לא התכוונו להגיב דבר אחר מלבד תשובה עניינית לשאלת המשלוחים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו