סדרת דוקו-ריאליטי חדשה: נבחרת המילואימניקים של שרף

תן לשים ת'ראש על דיונה? לא ממש • נבחרת קצינים במיל' תתחרה בכוכבי ערוץ הספורט • סא"ל (במיל') אורי קלנר: "היה כיף גדול, בתוכנית רואים את הפנים היפות של המילואימניקים"

צילום: דובר צה"ל // שלמה שרף וחברי הנבחרת. ערוץ הספורט

כחלק מקמפיין הוקרת מערך המילואים, צולמה והופקה סדרת דוקו ריאליטי: נבחרת המילואים של ישראל מחפשת קפטן. הסדרה תשודר החל ממחר (שלישי) בערוץ הספורט

במרכז הסדרה עומד שלמה שרף, מאמן נבחרת ישראל לשעבר, שחוזר לאחר שנים רבות אל הקווים, ומאמן הפעם את נבחרת המילואים הישראלית.

ארבעה מפקדי גדודים ומפקדי פלוגות ביחידות קרביות יתחרו בינם לבין עצמם במגוון משימות ואתגרים צבאיים, כשבסופם יוחלט מי יהיה הקפטן של הנבחרת ויזכה בכרטיס טיסה לליגת האלופות. לכל חבר בנבחרת הוצמד פרטנר מערוץ הספורט שיעזור לנצח במשימות ובאתגרים. המשימות יעשו בזוגות ויהיו קרביות וספורטיביות, עם טוויסטים מעניינים.

באחד הפרקים למשל, יצטרכו המשתתפים למצוא את שלמה שרף שנחטף בתוך כפר פלשתיני, בעזרת רמזים שהוטמנו בתוך בתים בכפר, בין מכשולים למיניהם, כמו אקווריום או כלוב נחשים). כמו כן, יתקיים בוחן מסלול של לוחמים בבוץ, כשהזוגות קשורים אחד לשני.

המילואימניקים שייקחו חלק בסדרה: רס"ן במיל' דוד פורטל, מ"פ א' 8149 בן 35 מאופקים; סרן במיל' סהר וויסוצקי, מ"פ בגדוד חי"ר 8111, בן 31 מתל אביב; סא"ל במיל' אורי קלנר, מג"ד 9264 בן 40 ממושב קשת, שברמת הגולן; וסרן במיל' מאי זיגל, ס' מ"פ בגדוד 241 בת 27 מגבעתיים. מטעם ערוץ הספורט ישתתפו: שרון פרי, רתם ישראל, משה פרימו ורז זהבי.  

מי יהיה הקפטן של הנבחרת? שרף ומשתתפי הסדרה, ערוץ הספורט // צילום: דו"צ

"בתוכנית רואים את הפנים היפות של המילואימניקים", אמר סא"ל במיל' אורי קלנר, ממשתתפי הסדרה. "לא היה תמיד קל, אבל בעולם המילואים רגילים לאתגרים. היה גם כיף גדול, אווירה ספורטיבית וכיפית. נרקמו חברויות והאמת ששמרנו על קשר עד היום". 

לקלנר חשוב לציין, כי "כיו"ר עמותת צו 8 פורום המילואים בישראל, שהיא עמותה למען המילואימניקים. אני רואה משימה מאוד חשובה בלהחזיר למדינת ישראל את החשיבות והמשמעות של תרומה למדינה דרך מילואים. מדינת ישראל צריכה את האנשים האלה ואת הערכים האלה". 

 

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר