מותג בת לבית האופנה משכית

בית האופנה הוותיק משכית משיק תת מותג בשם M BY MASKIT, עם מחירים נגישים • המעצבת שרון טל: "תהליך התפתחות טבעי"

צילום: מאיר כהן // M by Maskit

בשורה לחובבות מותג משכית: בית האופנה ששם דגש על אופנה ישראלית גבוהה משיק תת מותג בשם M BY MASKIT, שמציג קולקציית ערב במחירים נגישים. את הפריטים יהיה ניתן להשיג בבית משכית וברשת האופנה רזילי בלבד.

על עיצוב הקולקציה אחראית מעצבת הבית של משכית שרון טל. לדבריה מדובר בקולקציית ערב שפונה לקהל המשתוקק לאופנה גבוהה אך נגישה. הקו העיצוב של הקולקציה החדשה מתכתבת עם כתב היד המוכר והמזוהה עם הקולקציה של משכית, קרי פריטים שנשפכים לקווי המתאר של הגוף. 

"תהליך התפתחות טבעי למותג הבית" // צילום: מאיר כהן

המעצבת שרון טל אמרה: "אני רואה את הקמת M BY MASKIT כתהליך התפתחות טבעי למותג הבית משכית. אחרי פיילוט מוצלח שעשינו עם רשת רזילי, הוחלט לתת לקו הזה חיים משל עצמו",. 

בתשובה לשאלה כיצד מייצרים קולקציה במחירים נגישים יותר אמרה טל ל"ישראל היום": "מאחר שהחומרים והטכניקות עבודה אינן של מלאכת הקוטור, העלות של הייצור נמוכה יותר. עיצוב הקולקציה נעשה על ידי אותם מעצבים, תדמיתניות ושאר בעלי המלאכה. השוני הוא שהוא לא נתפר באטליה, התפירה נעשית בישראל".

קולקציה במחירים נגישים יחסית // צילום: מאיר כהן

הקולקציה כוללת שמונה עיצובים בגזרות המתאימות למגוון רחב של גילאים ומבני גוף, עם פריטים שנשפכים ומלטפים את קווי מתאר הגוף. הקולקציה נועדה למגוון רחב של אירועים, החל מאירועי יום, חוף ועד אירועי ערב רשמיים. בקולקציה ניתן למצוא גזרות הכוללות מחשופי גב, מחשופי וי עמוקים, אורך מקסי ומידי. מראה הפריטים זוהר, בעיקר בדים קלילים ואוויריים עם נצנוץ קל, המתאימים למזג האוויר הישראלי. 

מנעד הצבעים כולל בעיקר גוונים חמים - כהים השומרים על קו רשמי של המותג כמו שחור, ירוק זית, נייבי, אפור וצבע יין. מחירים: חולצות 600-450 שקלים, חצאיות ומכנסיים 550-450 שקלים, ז'קטים- 700-550 שקלים, שמלות ערב – 1,250-750 שקלים.  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר