כרמיאל: בן 75 נמצא מת בביתו

אשתו, ששבה מקניות מצאה אותו מוטל בביתם • צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו • חשד כי מדובר בשוד שהסתבך

זירת הרצח // צילום: מישל דוט קום

כרמיאל: גבר בן 75 נמצא ללא רוח חיים בדירתו ברחוב הקטיף בעיר, עם סימני אלימות על גופו. מדיווחים ראשוניים עולה כי ייתכן שמדובר בשוד שהסתבך. אשתו של המנוח סיפרה לכוחות המשטרה כי היא חזרה מקניות, ומצאה את בעלה מוטל ללא רוח חיים. כוחות משטרה גדולים נמצאים בזירה, וחוקרי זיהוי פלילי אוספים ממצאים.

 

בשכונה השקטה בעיר כרמיאל עורר האירוע האלים תחושת חרדה. "עצם המחשבה שהילדה שלי הייתה לבד בבית בזמן שקורה פה משהו כזה - מפחידה", מספרת שכנתו של המנוח לבניין, מרינה וינר. לדבריה, החשש בשכונה נובע מהעובדה שהרוצח לא נתפס, ואולי עדיין מסתובב באזור. "אני מאוד מקווה שהוא לא ירצה לחזור לבניין... אם מישהו כזה מסתובב ברחוב כשהוא עדיין רוצה ומתכוון ל-לא יודעת מה בדיוק הוא רצה לעשות פה: לשדוד? לרצוח? לא ברור מה הרקע, אם זה לאומני או פלילי. בכל מקרה זה מאוד מפחיד".

 

על הקורבן סיפרה וינר כי היא לא מכירה אותו לעומק. "יחסי שכנות רגילים. מדובר בבן אדם מבוגר, היינו נפגשים קצת רק כשיוצאים מהבית. ראיתי אותו בבקרים יוצא עם סלים וחוזר. שום דבר חשוד".

 

צילום: עופר פרימן/ Frames produstion

 

ממד"א נמסר כי "בשעה 12:19 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב אשר על גבר שנמצא מחוסר הכרה בדירה בכרמיאל. חובשים ופרמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 75 ללא סימני חיים וקבעו את מותו".

 

חובש בכיר במד"א, אלי לוי מלאך, סיפר: "כשהגענו לדירה ראינו גבר כבן 75 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בו בדיקות רפואיות, אבל הוא היה ללא סימני חיים, ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר