בשורה למכורים לקוקה קולה: לאחר כמעט עשור בו הוצע הטעם קוקה קולה וניל בעולם, עומדת החברה להשיק בקרוב טעם חדש, טעם תפוז וניל. מדובר בחידוש שיושק לראשונה מזה למעלה מעשור, והוא יוצע בשתי גרסאות: קוקה קולה תפוז וניל וקוקה קולה תפוז וניל זירו ללא תוספת סוכר. המשקאות החדשים יצאו לשוק ב-25 בפברואר והם יוצעו במגוון גרסאות.
קייט קרפנטר, מנהלת המותג של קוקה קולה אמרה: "כשהסתכלנו על המוצרים שלנו הבנו שיש לנו יהלום ביד. הגידול של משקאות צ'רי קולה ושל קולה וניל ושל הגרסאות שלהם ללא קלוריות היה חזק בשנים האחרונות".
עוד הוסיפה קרפנטר: "למרות הגידול, רק 12% משותי הקולה צרכו טעמים מיוחדים. זה הראה לנו שהמעריצים שלנו רוצים בחירה אבל הם קיבלו אותה מחוץ לעולמות קוקה קולה. הבנו שיש לנו הזדמנות לתת להם מגוון שהם חושקים בו מבלי להקריב את הטעם של הקוקה קולה שהם כל כך אוהבים".
הצוות בקוקה קולה בחר בטעם החדש לאחר ששקל שלוש אפשרויות נוספות: פטל, לימון וג'ינגר. הטעם של התפוז וניל זכה לבחירה המועדפת של קבוצות המיקוד. שנה שעברה קוקה קולה תפוז ללא סוכר הושק באוסטרליה והוצע למכירה בקנדה. צרכנים בשני המקומות אהבו מאד את הטעם החדש.
קוקה קולה בטעם תפוז וניל // צילום: מתוך אתר החברה
לאחר פחות משנה צוות החדשנות של קוקה קולה בצפון אמריקה הביא את טעם התפוז וניל מקונספט לשלב שבו אפשר כבר לטעום אותו ולהשיק אותו לשוק. יותר ממחצית ממי שטעמו את הטעם החדש אמרו שהם יקנו אותו בנוסף לקוקה קולה וקוקה קולה זירו ולא במקום.
הטעמים החדשים יושקו בפחיות המכילות 350 מ"ל ובקבוקים המכילים 590 מ"ל. טעמים אלה יוצעו בבלעדיות ברשת וונדיס כשכל הטעמים של קוקה קולה יעוצבו בקו אחיד על מנת לקדם את מגוון האפשרויות. קולה וניל הושק ב-2007 וקולה צרי מוצע בשוק מ-1985.
הצרכנים הישראלים יצטרכו לחכות ולגלות אם הם יוכלו לטעום את הטעם החדש בישראל או שמא יאלצו לחכות לביקוריהם מעבר לים. מהחברה הישראלית למשקאות, קוקה קולה ישראל, נמסר בתגובה: "אנחנו לומדים את ההשקה העולמית".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו