הצצה ראשונה: עומר אדם בקמפיין למותג משקפיים

הזמר עומר אדם הוא הפרזנטור של VERSO, מותג משקפיים חדש שבימים אלה הגיע לארץ מאיטליה • לצידו הצטלמה הדוגמנית רוסלנה רודינה

עומר אדם ורוסלנה רודינה למותג המשקפיים החדש שעשה עלייה לישראל // צילום: דודי חסון

אחרי שכבש במות וכל תואר מוסיקלי אפשרי, כעת עומר אדם מגיע לכבוש את עסקי האופנה. היום (רביעי) נודע כי הזמר נבחר על ידי בעלי מותג המשקפים VERSO להוביל את השקת המותג בארץ. לקמפיין הראשון נבחרה לככב לצדו השחקנית והדוגמנית רוסלנה רודינה. 

מדובר במותג שכולל דגמים של משקפי ראיה ומשקפי שמש. הוא הוקם ב-2017 על ידי אנשי עסקים מארצות הברית ומיוצר באיטליה. המשקפיים כוללים עדשות ניילון מתקדמות, קלות וגמישות, כשהמותג מתהדר באפונים עשויים בסיס קרמי וציפוי זהב 18 קראט.

יפים יחד. אדם ורודינה // צילום: דודי חסון

למותג כתשעה עשר דגמים במראה גלקטי עתידני, עם מסגרות מתכת ועדשות צבעוניות בצבעים כחול, צהוב וורוד. בשלב ראשוני ניתן לרכוש את המשקפיים רק באתר המותג, בהמשך צפוי המותג להיכנס לחנויות האופטיקה ורשתות המשקפיים.

מלבד משקפי השמש, בקטגוריית האופטיקה ניתן לרכוש מסגרות ראיה בלבד, ‎מכירת עדשות ראייה תתווסף לאתר החברה בהמשך. מחירי המשקפיים עומדים על 550-650 שקלים.

בסביבתו של אדם מכחישים כי הוא שותף במותג // צילום: דודי חסון

באוקטובר האחרון דיווחנו כי אדם מתכנן להיכנס לעסקי האופטיקה ולייבא מותג לארץ, כשהוא ישמש גם הפרזנטור שלו. היום בסביבתו של הזמר מכחישים כי הוא שותף בעסק, ולדברם הוא רק משמש כפרזנטור. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר