הכירו את הסלייס הכי גדול בישראל

ג'מבו פרגו, משולש פיצה ענק בקוטר של 36 סנטימטרים במחיר של 25 שקלים • בעלי הרשת: "התגובות לפיצה פסיכיות"

הסלייס הגדול בארץ // צילום: יח"צ

גם אתם לא מסתפקים במשולש פיצה אחד או שניים? רשת הפיצה פרגו, שלה 23 סניפים, השיקה עבורכם את ג'מבו פרגו, הסלייס הכי גדול בישראל. 

מדובר במשולש פיצה בקוטר של 36 סנטימטרים המוצע במחיר של 25 שקלים, לעומת סלייס רגיל ברשת בקוטר של כ-17 סנטימטרים שמחירו עומד על החל מעשרה שקלים.

אלון סהר, בעלים ומנכ"ל פיצה פרגו סיפר ל'ישראל היום': "הרעיון לג'מבו פרגו הגיע מהרצון ליצור חוויה אחרת ללקוח. אנשים מזמינים מגש הכולל שמונה משולשים וחולקים את הפיצות עד שהם שבעים. אמרנו לעצמנו שאנחנו צריכים להמציא משהו חדשני וחשבנו על משולש פיצה אחד גדול במיוחד ומשביע. מדובר בפיצה בקוטר של 36 ס"מ לעומת משולש רגיל בקוטר של 17-18 סנטימטרים".

"עולם המזון עמוס באטרקציות", הוא מוסיף. "לנהל ולהחזיק רשת של 28 שנים זה לא עניין של מה בכך, בעיקר בתחום המזון ובעיקר בתחום הפיצריות. היום כל חייל משוחרר שמקבל מענק שחרור פותח פיצריה. מבחינת התחום שלנו, כל הזמן צריך לחדש ולרענן..."

"...חשבנו על הפיצה ככזו שתושק במהדורה מוגבלת, אבל התגובות הן פשוט פסיכיות. מאז ההשקה לפני שבוע נמכרו המון פיצות כאלה. אני יכול להבטיח שב-2019  יהיו עוד הרבה חידושים והמצאות שנוגעים בחוויית לקוח מדהימה".

איך אתם שומרים על ביקוש לפיצות במשך 28 שנים? 

אנחנו רשת פיצריות ישראלית שנפתחה על בסיס צורך. בעת פתיחתה לא היתה שום אסטרגיה או תכנית של מישהו שבא עם 3 מיליון דולר והחליט להקים רשת. 

לפתוח את הפה לביס גדול. ג'מבו פרגו // צילום: יח"צ

הרשת פתחה סניף ראשון בחולון עם דיל של שניים במחיר אחד, לאחר מכן נפתחו עוד 2-3 סניפים בחולון ואחרי זה בראשון לציון. אני התחלתי כזכיין של הרשת לפני 12 שנים . לאחר זמן קצר קניתי מניות בחברה ונכנסתי כשותף. מאז יש לנו מפעל שמייצר את הבצקים ואת הרטבים. אנחנו משתמשים בעגבניות טריות לרוטב ללא חומרים משמרים ואנחנו משתמשים ב-100 אחוז גבינת מוצרלה של גד. אנחנו לא מתפשרים כי אי אפשר לעבוד על קהל הצרכנים הישראלי. 

לקח לנו זמן לפצח את הנושא של הסלייס הגדול כדי ליצר משהו שונה ועל מנת ליצור ריגוש וזה עשה את זה. כשרעיון מצליח לך זו הרגשה מדהימה. זה לא מובן מאליו שזה הצליח כל כך. 

היום יש פיצריות שמציעות פיצות זולות מאד, זה פגע בכם?

"לדעתנו זה פגע בנו רק בתחום מסיבות הסיום של בתי הספר או בתחום ימי ההולדת כי פעם הייתה לנו שליטה אבסולוטית בשוק הזה. היום ההורים משקיעים 1,500 שקלים בימי הולדת אבל הם  אומרים לעצמם :נקנה פיצות ב-200 שקלים ולא ב-400. להגיד שזה לא מפריע לנו? ברור שזה מפריע, אבל זה לא אותו מגרש שאנחנו משחקים בו".

המוצר הכי פופולארי ברשת פיצה פרגו הוא באופן מפתיע זיוה עם שוקולד. לדברי סהר, מדובר במוצר הדגל של הרשת שנמכר כבר 25 שנים. "90% מההזמנות אצלנו כוללות את המוצר הזה. ארבעה אנשים שאוכלים ארוחת פיצה חולקים את המנה הזו יחד".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר