צילום: מריו סורנטי // גדות. סוגרת עוד שנה מוצלחת

לא עוצרת: גל גדות ממשיכה ברבלון

הכוכבת הישראלית ממשיכה להצליח מעבר לים ותוביל את הקמפיין גם ב-2019 • הקמפיין יתבסס על הסלוגן החדש "Live Boldly"

זה נראה שאי אפשר לעצור את גל גדות, שרק סיימה לצלם את סרט ההמשך ל 'וונדרוומן 1984' וכבר מקבלת קמפיין נוסף, המשך לקמפיין הנוכחי לחברת הקוסמטיקה רבלון העולמית. 

בעקבות ההצלחה המטאורית של הקמפיין בכיכובה, בדיוק כמו הסרט, החליטו רבלון להחתים את גדות לשנה נוספת. הקמפיין החדש לשנת 2019 יתבסס על הסלוגן החדש " Live Boldly" שנחשף אשתקד עם ההכרזה על הצטרפותה של גדות לרפרטואר הכוכבות שזכו ללוות את המותג במרוצת השנים, מתוך מסר של העצמה הקורא לנשים לחיות בנועזות וללא פחד. גדות תכהן כפרזנטורית ראשית למותג ותלווה אותו לאורך מסע הפרסום בערוצי האונליין והאוף ליין. 

הדוגמנית אשלי גרהאם, אדוהה בלבואה וואימאן חאמם שליוו אותה בקמפיין האחרון גם נבחרו להמשיך לשנה נוספת עם הצטרפות חדשה של רקדנית ואומנית הבמה מייט טוולי. 

בחירתה של גדות כפרזנטורית לקמפיין הוא הישג אדיר, כאשר בעברו של המותג כיכבו כוכבות הוליוודיות וסופר מודלס שביניהן סינדי קורפורד, לייזה מינלי, האלי בארי, ג'סיקה אלבה והשורה עוד ארוכה. 

 

צילום: מריו סורנטי

שנת 2018 היתה טובה מאוד לגדות, שכיכבה השנה בקמפיין חברת האופנה REEBOK, קמפיין מותג המחשבים ASUS, קמפיין קונצרן הטכנולוגיה הסיני "וואווי" (Huawei) שם היתה הפרזנטורית של של סדרת מכשירי הדגל של החברה Mate10. 

גדות גם כיכבה על שערים של המגזינים הנחשבים בעולם השנה ביניהם מגזין W, גלאמור, מארי קלייר, רולינג סטונס, אל ועוד. 

במקביל לקמפיין, גדות מככבת השנה גם בסרט "ראלף שובר את האינטרנט" ועובדת על שלושה סרטים במקביל בתפקידים ראשיים - "וונדר וומן 1984" , "מוות על הנילוס"  ו-"Red Notice".

הסרט "וונדרוומן 1984" לא יגיע לקולנוע עד יוני 2020, אך בינתיים גדות נתנה לנו הצצה קטנה עם פרסום תמונה מסיומי הסרט באינסטגרם שם כתבה "עשינו את זה! וכמה שהיה מדהים לצלם את וונדרוומן בפעם הראשונה, הפעם זה היה אפילו יותר מיוחד וייחודי. צילמנו ב4-  לוקיישנים שונים ב-3 מדינות, ואני כל כך גאה בכל 1,000 העובדים שנתנו מעצמם הכל."

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...