בית המשפט פסק: סטורמי דניאלס תשלם 290 אלף דולר לטראמפ

שופט פדרלי קבע כי על שחקנית הפורנו לשלם את רוב עלויות המשפט וקנס בסך אלף דולרים, לאחר שהפסידה בתביעת הדיבה שלה נגד הנשיא

השחקנית סטורמי דניאלס והנשיא טראמפ // צילום: רויטרס, איי.אף.פי // השחקנית סטורמי דניאלס והנשיא טראמפ // צילום: רויטרס, איי.אף.פי

כוכבת הפורנו, סטורמי דניאלס, חוייבה בתשלום עלויות משפטיות בגובה של 290 אלף דולרים לנשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, לאחר שהפסידה בתביעת הדיבה שהגישה נגדו.

הגברת דניאלס, ששמה האמיתי הוא סטפני קליפורד, הפסידה בתביעה בחודש אוקטובר לאחר ששופט פדרלי בלוס אנג'לס פסק כי ציוציו של הנשיא מוגנים תחת התיקון הראשון לחוקה האמריקנית, המבטיח את חופש הדיבור.

עורכי דינו של הנשיא דרשו 800 אלף דולרים לכיסוי הוצאותיו המשפטיות של הצוות המשפטי ובקנסות על התנהלותה של הגברת דניאלס. השופט פסק כי דניאלס תשלם את רוב סכום עלויות המשפט שנדרשו אך פסק כי תשלם רק אלף דולר בקנסות. 

"הוראת בית המשפט מבטלות את תביעתה של דניאל נגד הנשיא. מדובר בניצחון מוחלט עבור הנשיא ותבוסה מוחלטת לסטורמי דניאלס", אמר צ'ארלס הרדר, עורך דינו של הנשיא. 

דניאלס תבעה את הנשיא בעקבות דברים שכתב עליה ברשת החברתית טוויטר, לאחר שפורסם כי שילם לה 130 אלף דולרים על מנת שלא תפרסם את פרטי הפרשייה שהייתה בין השניים.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר