טעימת חטיפים ליד הקפה // צילום מסך

החטיפים החדשים שילוו את הקפה שלכם

עוגיות וחטיפי בריאות הם התוספת המושלמת לכוס של שתייה חמה • ניסינו את הטעמים החדשים והמפתיעים בתחום • חדש על המדף

הצרכנים הישראלים, נחשבים חובבים מושבעים של קפה. רובנו אוהבים לצרף לחוויית שתיית הקפה בשעות הבוקר או אחר הצוהריים, חטיף מתוק וזמין. נשנוש כזה יכול להיות פיסת עוגה, עוגייה או חטיף בריאות, שמשלימים את הפסקת הקפאין שלנו. חברות המזון השיקו לאחרונה מספר חידושים שיכולים לתת מענה לשעות בהן אנו זקוקים למשהו קטן ליד כוס הקפה, ואנחנו ניסינו את כולם.

צילום: דורון פרסאוד, סיטי סטודיוס // עריכה: עמית גוטליב

חברת "אסם" משיקה טעם חדש בסדרת עוגיות השוקולד צ'יפס, מדובר בגרסה מעודכנת עם חתיכות צ'יפס שוקולד לבן וחמוציות.

הטעמים החדשים מצטרפים לסדרה הקיימת הכוללת עוגיות שוקולד צ’יפס קלאסיות ועוגיות שוקולד צ’יפס במילוי קרם בטעם שוקולד. 

המחיר: 10.60-8 שקלים ל-200 גרם.


עוגיות צ'יפס לבן וחמוציות // צילום: יח"צ

מותג חטיפי הדגנים Nature Valley, השיק מוצר חדש מסדרת Nut Cream, הכולל מילוי קרם אגוזי לוז וקקאו. 

הסדרה מורכבת משני חטיפי שיבולת שועל המוצמדים אחד לשני עם מילוי ביניהם – בדומה לסנדוויץ'. כל חטיף ארוז בנפרד ונמכר במארז של ארבע יחידות. מילוי אגוזי הלוז והקקאו מצטרף לשני הטעמים הקודמים בסדרה: קרם שקדים וחמאת בוטנים. 

מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 שקלים למארז של ארבעה חטיפים, במשקל 38 גרם לחטיף. בחודש ההשקה החטיפים יימכרו במחיר היכרות של 14.90 שקלים.


נייטשר וואלי Nut Cream,  קרם אגוזי לוז וקקאו // צילום: יח"צ 

עוד מותג של חטיפי בריאות שמרחיב את פעילותו הוא Fiber One, שמשיק סדרה חדשה של חטיפי פופקורן, בשני טעמים חדשים ובמהדורה מוגבלת.  

ברוח המותג, גם חטיפים אלה מגיעים במרקם רך ומכילים 90 קלוריות ליחידה.  

הטעמים החדשים הינם: חטיף פופקורן עם שבבי שוקולד חלב ובייגלה וחטיף פופקורן בוטנים בצפוי חמאת בוטנים.

מחיר מומלץ לצרכן: 14.90 שקלים למארז של ארבעה חטיפים, במשקל 21 גרם לחטיף.

לרגל ההשקה, מארז החטיפים יימכר ב-9.90 שקלים עד לתאריך ה-7 בנובמבר. 

להשיג בבלעדיות ברשת סופר פארם.


Fiber One פופקורן // צילום: יח"צ  טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...