טויוטה אייגו המחודשת מתחילה את דרכה בישראל. מכונית המיני של היצרנית היפנית עברה מתיחת פנים קלה אך מקיפה, כשהמחירים נותרים ללא שינוי ומתחילים ב-70,000 שקלים.
בכל הקשור לעיצוב החיצוני, מקבלת טויוטה אייגו עדכון כללי שעקרו חזית שעוצבה מחדש, עם פנסים שונים מלפנים ומאחור, חישוקים שונים ושני צבעי מרכב חדשים. תא הנוסעים אמור להציע הרגשה איכותית יותר לפי טויוטה, בין השאר בזכות בדים שונים בתא הנוסעים.
יחידת ההנעה עברה שינויים והתאמות במטרה לשפר את התפוקה ולהפחית את פליטת המזהמים. שלושת הציל' מפיקים כעת יותר הספק (72 כ"ס ב-6,000 סל"ד), קצת פחות מומנט (9.3 קג"מ ב-4,400 סל"ד). יחד עם תיבה רובוטית חד-מצמדית (5 יחסי העברה) מזנקת כעת האייגו מהר יותר ל-100 קמ"ש מעמידה (15.2 ש') ומגיעה למהירות מרבית גבוהה יותר (160 קמ"ש). בטויוטה טוענים לכיול מחדש למתלים ולמערכת ההיגוי, וגם להשקעה יתירה בתחום בידוד הרעשים. כל אלו אמורים לייצר נסיעה נעימה יותר ולשפר את נוחות הנסיעה ואף את התנהגות הכביש.
ככל הנראה השינוי המשמעותי ביותר נמצא דווקא ברשימת האבזור. חוץ אנדרואיד-אוטו ואפל-קארפליי, האייגו מקבלת תוספת של מערכות בטיחות מתקדמות. זה אומר שהאייגו מסוגלת כעת לבלום בצורה עצמאית במקרי חירום מסויימים ולהתריע על סטייה מהנתיב.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו