עוצרים את השדרוג // צילום: יהושע יוסף // עוצרים את השדרוג // צילום: יהושע יוסף

בשל התקלות: פלאפון עוצרת את שדרוג המערכת

רשת פלאפון החלה במעבר למערכת חדשה אך ההליך לווה בשורת תקלות • בשלב זה הוחלט בחברה לחזור למערכת הישנה עד למציאת הגורם לתקלה

חברת פלאפון עוצרת את המהלך לשדרוג המערכת, בשל שורת תקלות שנגרמו ללקוחות החברה בשבועות האחרונים. מדובר היה בהכנסת מערכת חדשה מתוצרת חברת HPE שבימים האחרונים התבצעו העברות נתונים מהמערכת הישנה אליה.

הבוקר (רביעי) היו שיבושים ברשת, זאת בפעם הרביעית במהלך השבועיים האחרונים. התקלה המשמעותית ביותר הייתה בשבוע שעבר כאשר במשך שעות לא התאפשר לכחצי מיליון לקוחות החברה להוציא ולקבל שיחות, וכן לגלוש באינטרנט.

בעקבות האירוע האחרון, כאשר נוכחו בפלאפון שהחברה איננה מצליחה לאתר את התקלה, הוחלט בעצה אחת עם HPE לעצור את תהליך הידרוג ולהחזיר את המנויים בהדרגה למערכת הישנה, גם היא מתוצרת HPE.

לדברי מנכ"ל פלאפון, רן גוראון, שדרוג מערכת המנויים תוכנן במשך שנה וההעברה נמשכת כבר חודש וחצי, "אבל כשראינו שהם לא מצליחים להבין מה מקור התקלה, התחלנו להחזיר את המערכת הקודמת, וגם תהליך זה יימשך כמה ימים".

התקלה הבוקר נמשכה קצת יותר משעה, ולאחר מכן התייצבה המערכת. המעבר למערכת החדשה מתבקש כחלק משדרוג כל המערכות בפלאפון, כדי שניתן יהיה לספק שירותים עתידיים, נוסף על אלה הקיימים היום. החזרה למערכת הישנה לא תפגע בשירותים הניתנים היום למנויים. לאחר שיימצא מקור התקלה במערכת החדשה, יועברו המנויים בהדרגה אליה עד לסיום השדרוג. מהלך זה בוצע כדי להפחית את הסיכון בניתוק ולייצר שיפור מיידי בשירות. המנכ"ל ביקש להתנצל בפני הלקוחות ואמר כי בחברה מודעים לחשיבותו של שירות סלולרי רציף, פועלים בשקיפות מול הלקוחות, מספרים על החלטות בשאיפה לסיים את האירוע. 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...