קוטור להמונים: שני מותגי עוגן של האופנה הישראלית 'משכית' ו'רזילי' חוברים לראשונה יחד לשיתוף פעולה ייחודי עם קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת.
צוות בית האופנה משכית, שמוציא תחת ידו פריטי קוטור, אתגר את עצמו בפיתוח דגמים נגישים יותר מצד אחד, ועם זאת אלגנטיים ועדכניים מאי פעם לטובת עונת האירועים.
מדובר בקולקציית ערב המחברת בין קוטור לרשת בוטיקים, שפונה לקהל המחפש אופנה גבוהה ויוקרתית, ונגישה מבחינת המחיר, מה שמאפשר לנשים לטעום מעט מהקוטור של המעצבת שרון טל לבית 'משכית', החל מהגזרות המדויקות וכלה ברקמות המזוהות עם בית האופנה.
הקולקציה כוללת שישה עיצובים למנעד של גילים ומבני גוף. בקולקציה ניתן למצוא גזרות מבדים קלילים, נשפכים ואווריריים, הכוללים מחשופי גב, מחשופי וי עמוקים, שמלות באורך מקסי ומידי. הצבעים בקולקציה הם שחור, לבן, זית, תכלת וחרדל.
חידוש נוסף הוא שני עיצובים של שמלות כלה אלגנטיות וקלאסיות במהדורה מוגבלת עם רקמה בצבע כסף.
שמלה 990 ש"ח // צילום: לירון ויסמן
מחירים: חולצה 449 שקלים, חצאית 499 שקלים, שמלות ערב 950 – 1,349 שקלים, גלביית ערב רקומה 990 שקלים ושמלות כלה 1,900ש"ח . להשיג ברשת הבוטיקים רזילי ובאתר לקנייה של הרשת www.razili.co.il
אגם רודברג בקמפיין טיפוח
השחקנית והדוגמנית אגם רודברג נבחרה להוביל בישראל את הקמפיין החדש של מותג הקוסמטיקה הבוטנית הצרפתי איב רושה. המותג איב רושה הושק בישראל לפני כשלוש שנים, וכיום הוא מונה 16 סניפים בפריסה ארצית.
הכי מגיע לה. רודברג // צילום: קוקו
רודברג היא הפרזנטורית הראשונה של המותג מאז הושק בשנת 1959, כחלק מפעילות בינלאומית של החברה במסגרתו נבחרה ישראל למדינה הראשונה בעולם, מבין למעלה מ-100 מדינות בהן משווק המותג, להשיק קמפיין פיילוט פרסומי בעזרת פרזנטורית. עד היום נהגה החברה לקדם את ההשקות והקמפיינים השונים עם מוצריה בלבד, בשיווק מפה לאוזן. הקמפיין צפוי לעלות בכלי התקשורת השונים כולל טלוויזיה, ושלטי חוצות.
רודברג נבחרה מבין עשרות מתמודדות. החברה מסרה על הבחירה בה: "בזכות היותה דמות אהובה, מוכשרת, בעלת עולם ערכים מתאים למותג ובשל החוזק שלה ברשתות החברתיות".
המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר משתתפת בתערוכת אופנה בספרד
בימים אלו נפתחה תערוכת אופנה במוזיאון בלנסיאגה בספרד, בה משתתפות חמש סטודנטיות של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר.
נטף הירשברג בתערוכת בלנסיאגה // צילום: מאיה ארזי
התערוכה נקראת Transmissions, ומוצגים בה 26 עיצובים של סטודנטים משישה בתי ספר מובילים לאופנה מהעולם: סיינט מרטינס מלונדון, פארסונס מניו יורק, האקדמיה המלכותית לאמנויות של דנמרק, האוניברסיטה לאמנויות באיסלנד ואוניברסיטת סייקה בקיוטו, יפן.
הסטודנטיות משנקר המציגות בפרויקט שאבו השראה מעבודותיו האייקוניות של המעצב קריסטובל בלנסיאגה ועיצבו מערכות לבוש מחויטות בפרשנות עכשווית. "כבוד גדול להשתתף בתערוכה של מוזיאון בלנסיאגה", אומרת לאה פרץ-רקנטי, ראש המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. התערוכה תוצג עד ה-2 בספטמבר 2018.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו