אתר קניות הנעלים הגדול בישראל: stepin // צילום: יח"צ

כחול לבן: מותגי נעליים און ליין

אתר ישראלי ענק לקניית נעליים יושק בקרוב. מותגים מקומיים ובינלאומיים בהנחות גדולות. הנעליים יסופקו תוך 3 ימים

קבוצת בריל משיקה בימים אלה אתר קניות נעליים און ליין בהשקעה של 2 מיליון שקלים תחת השם STEPIN. באתר ניתן לרכוש מותגים בינלאומיים, מותגים מקומיים ומותגי קבוצת בריל.

האתר יושק תחת הכותרת: "100 חנויות נעליים בקליק אחד" ויאגד תחתיו 100 נקודות מכירה ממותגי הקבוצה הפזורות ברחבי הארץ.

האתר החדש יכלול למעלה מ-40 מותגי הנעלה מהמובילים בארץ ובחו"ל, עם למעלה מ-1,500 דגמים בקטגוריות שונות. בין המותגים המוצעים נמנים מותגים המיובאים, משווקים ומיוצרים ע"י הקבוצה כמו ניין ווסט, אן קליין, גאס, מארק פישר, האש פפיש, קאטרפילר, לי קופר, גלי, קנדל וקיילי, טימברלנד ואיזי ספיריט. בנוסף, תשיק הקבוצה מותג נעלים פרטי תחת השם STEPIN  שיימכר באתר באופן בלעדי בטווח מחירים של 49-149 שקלים.

הנעליים יסופקו עד שלושה  ימי עבודה, באמצעות שליחות עד הבית או איסוף מלוקר לנוחיות הלקוח. בקרוב ניתן יהיה לאסוף את המוצר מכל אחת מ-100 נקודות המכירה. משלוח ללא תשלום לרכישה מעל 200 שקלים והחלפה תתאפשר עד 365 ימים באחת מתוך 100 חנויות הרשת של גלי או ניין ווסט.

צילום: יח"צ

האתר יכלול מבצעים באופן קבוע. בין מבצעי השבוע אפשר למצוא נעלי ערב של המותג ניין ווסט ב-149.90 במקום 449.90 שקלים, סנדלי סטילטו של המותג גאס ב-149.90 שקלים במקום 549.90 שקלים ונעלי סניקרס טימברלנד ב-299.90 במקום 499.90 שקלים. 

לשאלה כיצד האתר יתמודד עם התחרות מצד האתרים הבינלאומיים בהם ניתן לרכוש מוצרים עד 75 דולר ללא מיסוי ענה דן איתמר, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של קבוצת בריל: "אין ספק שהתחרות עם האתריים הבינלאומיים היא קשה. הוקל לנו קצת על ידי כך שהורידו לנו את המיסוי על ייבוא נעליים, עם זאת יש עדיין תחרות לא הוגנת וזה נובע בגלל המע"מ..."

"...היתרון של האתר שלנו הוא החיבור בין רצפת המכירה לאונליין וזו הדרך היחידה להתחרות עם האתרים הבינלאומיים. יכולת ההחזרה לאתרים הבינלאומיים היא מורכבת יותר. יש לנו 135 חנויות הנעלה, בהן אפשר להחליף את הנעליים או  לקבל זיכוי. בעתיד הלא רחוק נאפשר לאסוף את הנעליים גם מהסניפים. בנוסף צוברים נקודות של המועדון שלנו גם דרך האתר".

לגבי המחירים אומר איתמר, "אני חושב שאין פער מחירים גדול. קבוצת בריל מהווה למעלה מ-10 אחוזים משוק ההנעלה בישראל, חלקם בייצור עצמי ולכן אני יכול להציע  תחרות במותגים הללו כדוגמת גלי, האש פאפיז ודוקרס". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו