הקיץ השרבי בישראל מהווה הזדמנות מצוינת להשקת משקאות חדשים וחברות המשקאות מכריזות כעת על השקות חדשות של משקאות בריאים יותר. ההיקף השנתי של שוק המשקאות המוגזים בישראל (לפי נילסן מרץ 2018) נאמד במעל 327 מיליון ליטר ובהיקף כספי של מעל 1.3 מיליארד שקלים.
שוופס ללא סוכר
מותג שוופס מחדש בקטגוריה זו ומשיק כעת את Schweppes NO Sugar, משקה מוגז בטעמי פירות ללא סוכר וללא קלוריות, עם חומרי טעם וריח טבעיים, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים.
לדברי טל מלכה סלהוב, מנהלת שיווק של חברת יפאורה: "שיחת היום בעולם המזון והמשקאות היא כמות הסוכר, מדובר במהלך מרכזי ואסטרטגי".
Schweppes NO Sugar הוא ללא סוכר וללא קלוריות ומשווק בשלושה טעמים: תות ליים, לימונדה ורודה ותפוח. המוצרים משווקים בבקבוקים משפחתיים של 1.5 ליטר ובבקבוקי זכוכית אישיים של 330 מ"ל. טעמנו את הטעמים תות ליים ותפוח, והעדפנו את טעם התפוח על פני טעם התות ליים. מדובר באופציה טובה למי שרוצה משקה מרענן ללא סוכר.
מחיר: 6-7 שקלים ל-1.5 ליטר.
שוואפס ללא סוכר // צילום: יח"צ
מיצים העשויים מ-100 אחוז פרי
חברת כרם טבע משיקה סדרה חדשה של 3 מיצים אשר עשויים מ-100 אחוז פרי. הסדרה אינה מכילה חומרים משמרים, אינה מכילה צבעי מאכל וללא תוספת סוכר. הסדרה כוללת מיץ תפוחים, מיץ רימונים ומיץ תפוח סלק. המשקאות טעימים ואיכותיים. הטועמים העדיפו את טעמו של מיץ התפוח, שהוא מרענן, טעים ולא מתוק מדי.
מחיר לליטר: 17.9 - 14.9 שקלים, מחיר ל-250 מ"ל: 9.9 שקלים
כרם טבע משיקה סדרת מיצים 100% טבעיים // צילום: יח"צ
rebar משיקה את סדרת feel free – משקאות המבוססים על גבינת ריקוטה
הריקוטה, שהייתה מוכרת עד כה בעולם הקולינרי של מאפים מלוחים וקינוחים איטלקיים, מובאת לראשונה בסדרת משקאות. בעזרת צוות של תזונאיות, שפים ונטורופתים מובילים, פותחו 4 משקאות קלילים, מבוססי פירות ורכיבים טבעיים, בטעמים מרעננים של בננה-תמר, לימון, פירות יער ותפוז-מנגו.
כל המשקאות בסדרה מכילים עד 180 קלוריות לכוס משקה (בגודל small), דבר המסתייע בזכות שימוש בחומרי גלם קלילים בעלי טעמים עדינים יותר ובהפחתת מתיקות. טעמנו את המשקאות לימון ותפוז מנגו. טעם הלימון כולל ריקוטה, אגס, ענבים, גרידת לימון, בזיליקום ומיץ תפוח. טעם התפוז כולל ריקוטה, מנגו, מלון, תאנה או תמר, גרידת תפוז ומיץ תפוז.
המשקאות טעימים, מרעננים ולא מתוקים מדי. טעם הריקוטה עדין מאד ולא מורגש. במיץ לימון הרגשנו היטב את טעם הבזיליקום ובטעם התפוז טעם התאנים היה דומיננטי. המחיר לא זול.
מחיר: 22-29 שקלים.
אקטיביה בסדרה חדשה
מחלבת שטראוס מציעה את סדרת אקטיביה Clean Eating בגביע חצוי המכיל יוגורט לבן עם תוספת פרי מבושל בצד בטעמי פירות יער או תות. היתרון של הגביעים הללו הוא שניתן להוסיף אותם ליוגורט בכמות הרצויה ובהדרגה. הטעמים טעימים ובנוסף מדובר בכמות מספקת של תוספת.
מחיר: 4.5-5 שקלים ל 180 גרם.
אקטיביה קלין איטינג עם תוספות בצד // צילום: שלומי ארביב
בורקס יפו שבלול
חברת מעדנות מרחיבה את סדרת 'בורקס יפו' ומשיקה את 'בורקס יפו שבלול', סדרת בורקסים בגודל משפחתי מבצק קריספי, בשלושה טעמים: גבינה, תפוחי אדמה, ותרד עם גבינה. בעוד שהמוצרים הקיימים בסדרה מיועדים לצריכה אישית, הבורקסים בסדרת ה'שבלול' גדולים ומתאימים לארוחה משפחתית או לאירוח. מדובר בבורקס ענק בגודל של 500 גרם. הוא קל להכנה והוא טעים מאד. הוא קריספי ולא שומני.
מחיר: 14.9-15.9 שקלים ל-500 גרם.
זמין וטעים // צילום: יח"צ
טוסט קראנץ
סדרת עלית קראנצ' משיקה מוצר חדש בסדרה. מדובר בטוסט קראנץ, פרוסות טוסט גדולות, מתובלות ואפויות בתנור, בטעם שום ועשבי תיבול או בטעם עגבניות ואורגנו,המתאימות למריחה. הטועמים התלהבו מפרוסות הטוסט הגדולות ומהטעמים החדשים ודיווחו כי לא יכלו להפסיק לאכול.
קראנצ טוסט // צילום: סטודיו שטראוס
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו