טבעי ונטול מאמץ, זה המראה שהולך לככב בקיץ הקרוב. בימים אלה עולה למסכים הקמפיין החדש "LIVE BOLDLY" של רבלון בכיכובה של גל גדות, הקורא לנשים לחיות בנועזות, באומץ ובשמחה באשר הן. קולקציית אביב קיץ 2018 מבוססת על טרנד המראה הטבעי, גוונים בהירים המדגישים מראה של שיזוף קל ומואר, וצלליות בגווני ורוד- אפרסק , מייק אפ קליל ושפתון מאט מטאלי בגוון טבעי וזוהר.
גל גדות לרבלון. המראה הטבעי // צילום: יח"צ
חברת REEBOK מחברת את אגדת הספורט שאקיל אוניל עם ויקטוריה בקהאם
ויקטוריה בקהאם וחברת Reebok בשיתוף פעולה עם קולקציה ייחודית לצד אגדת הספורט של שנות ה-90 שאקיל אוניל. הקולקציה של בקהאם תושק לקראת סוף שנת 2018 ותציג פריטים בהשראת שנות ה-90, המפגינים את אהבתה למורשת ריבוק ולעידן האייקוני של שנות ה-90 ששאקיל מייצג.
בשבוע שעבר נערך מפגש מרגש שיזמה חברת Reebok - ארוחת ערב אינטימית בלוס אנג'לס, במטרה לחגוג את הצטרפותה של ויקטוריה בקאהם לצוות. שגריר המותג של ריבוק במשך שנים ארוכות, אגדת הכדורסל ואייקון שנות ה-90, שאקיל אוניל, בירך את ויקטוריה באופן רשמי להצטרפותה לצוות ריבוק. בקהם מצידה שיתפה פרטים בנוגע לקולקציה המשותפת שלה עם המותג. הפריט הראשון מתוך הקולקציה: חולצת טישרט שנחשפה בליל האירוע. החולצה תהיה זמינה לרכישה החל מחודש הבא. הקולקציה כולה תוצג בסוף שנת 2018.
בתמונה ויקטוריה נועלת את דגם ה-NPC II, שאקיל נועל את דגם ה- workout plus. שניהם לובשים את חולצות הטישרט מתוך אוסף הקפסולה הקרוב של ויקטוריה.
שיתוף פעולה ייחודי // צילום: יח"צ
חברת רנואר בקולקציית טישרטים ייחודית של הסדרה 'סיפורה של שפחה'
לרגל עלייתה של העונה השנייה לסדרה המצליחה "סיפורה של שפחה", השיקה חברת רנואר בשיתוף עם חברת HOT קולקציה במהדורה מוגבלת המשלבת מוטיבים בהשראתה.
הסדרה עטורת הפרסים מבוססת על רב המכר של מרגרט אטווד. העלילה מתארת מצב שבו חלק מארה"ב נשלט על ידי משטר דתי קיצוני ומדכא, נשים הפכו לרכוש המדינה, מי שעדיין מצליחה להרות, נלקחת בכפייה לשרת כשפחה עבור זוגות מהמעמד הגבוה.
במסגרת שיתוף הפעולה, רנואר תשיק קולקצייתT SHIRT בלעדית לנשים וגברים עם הדפסים, מסרים ומוטיבים המזוהים עם הסדרה. "סיפורה של שפחה" הפכה לסמל של מאבק והעצמה נשית. קולקציית הטישרטים מגיעה בלבן ושחור עם כיתוב באדום, וכוללת שלושה דגמים לגברים וארבעה דגמים לנשים. על הטישרטים ניתן לראות אימוג'ים, מוטיבים ומסרים שמליווים את הסדרה שהפכה לתופעה תרבותית. מחיר חולצה 79.90 שקלים.
רנואר בשיתוף פעולה עם הוט, סיפורה של שפחה // צילום: אלון שפרנסקי
טריומף מכתירים בשנית את השחקניות ג'וליאן מור וליב טיילור כפרזנטוריות של קולקציות הקפסולה של המותג
מותג ההלבשה התחתונה טריומף חושף כי השחקניות ג'וליאן מור בת ה-57 וליב טיילור בת ה-41 ימשיכו לעונה נוספת וישמשו כפרזנטוריות של המותג גם בשנה הבאה, זאת לאחר שיתוף פעולה פורה ומוצלח בין המותג לשחקניות. חברת טריומף ממשיכה עם קולקציה בה מוצגות נשים בשלות בגיל 40+, בניגוד להלך הרוח של חברות האופנה האחרות. "תענוג להיות חלק ממשפחת טריומף", אומרת מור. "קולקציית Florale של טריומף מייצגת את כל מה שאני רואה כסגנון האישי שלי, אלגנטי, עכשווי ובעיקר מה שגורם לי להרגיש הכי יפה". לדברים מצטרפת טיילור: "אני מרגישה כבוד רב לעבוד עם המותג שאני מכירה ומעריצה שנים רבות. המותג משלב נשיות וסגנון שיקי שאני מאוד אוהבת".
ליב טיילור לטריומף // צילום: רנקין
יריד אופנה בדיזנגוף סנטר בשיתוף רשת "הביגודית" מציג אופנה יד שניה
הזדמנות אחרונה להגיע ליריד SLOWFASHION 'שניה בסטייל', שיתקיים עד מחר (שישי) בדיזינגוף סנטר בתל אביב. במהלכו יוכלו המבקרים לתקן פריטי לבוש מהארון האישי שזקוקים לריענון קל, להציל פריטי לבוש פגומים דרך טכניקת צביעה ואיור, ללמוד איך לשדרג פריטי לבוש שהפכו משעממים, לחדש נעליים אהובות, ולשמוע איך לארגן את הארון שלכן.
האירוע בשיתוף פעולה של הרשות לאיכות הסביבה בעיריית תל אביב יפו עם רשת "הביגודית" של ויצו ישראל. ההכנסות ממכירת הבגדים מוקדשים לטובת פעילויות של ויצו ישראל למען נשים וילדים בסיכון. (שעות 11:00 -20:00 בדיזנגוף סנטר ת"א, כניסה ליריד בחינם).
ביגודית // צילום: ויצו ישראל
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו