התרגשות: מותג האופנה URBAN OUTFITTERS הגיע לישראל. החנות הראשונה נפתחה הבוקר (שלישי) ב-BIG FASHION אשדוד. בחודשים הקרובים עתידה להיפתח חנות נוספת בשדרות ממילא ירושלים ובהמשך השנה שתי חנויות נוספות בקניון עיר ימים נתניה וחנות דגל בדיזנגוף סנטר תל אביב בהשקעה כוללת של כ-20 מיליון שקלים.
URBAN OUTFITTERS הוא מותג לייף סטייל המעניק ללקוחותיו חווית קניה המשלבת בין אופנה ועיצוב. המותג מוכר לכל מי שטס מעבר לים, עם כ- 200 חנויות בארצות הברית, קנדה ואירופה. בחנויות הרשת יוצגו קולקציית ביגוד לנשים ולגברים, קולקציית הלבשה תחתונה ובגדי ים, קולקציית ג'ינסים עשירה וכן קולקציית מוצרים לבית, אביזרים וגדג'טים סביב עולמות הטכנולוגיה והמוזיקה.
החנות עצמה במתחם מתפרשת על שתי קומות. קומת נשים וקומת גברים ולייף סטייל לבית, בעיצוב מאוד דומה לחנויות באירופה. לדברי שרון וינדר, סמנכ"לית המותג בישראל והקניינית, כל שבועיים צפויים להיכנס פריטים חדשים. "הקולקציות מגיעות מארה"ב ומותאמות למזג האוויר הישראלי ולטעם הישראלי", אמרה ל'ישראל היום'. באשר לאפיון הפריטים, תוכלו למצוא מותגים כמו אדידס ופילה עם פריטים ייחודיים רק באורבן, כך למשל טישרט לגבר של אדידס ב-179.90 שקלים ומכנס ריצה ארוך 199 שקלים.
במחלקת גברים המידות הן s-xl עם פריטים שמיועדים לקהל הצעיר, יש הרבה חולצות עם הדפס, בגדי ים ועוד. מחלקת הנשים גדולה יותר וכוללת בגדי ים, הלבשה תחתונה, שמלות לנשים סביב ה-300 שקלים, חולצות טישרט לנשים 79-129 שקלים, מגוון גינסים, תיקים ועוד.
יו"ר קבוצת פוקס ,הראל ויזל, שגזר את הסרט בחגיגיות, אמר: "כולם שואלים אותי בימים האחרונים למה פותחים פה באשדוד ואני אומר שעם כל הכבוד למרכז מובילי דעת קהל זה לא רק רמת אביב. אשדוד היא אחת הערים הגדולות בארץ, ויחד עם זאת חיפשנו מרכז מתאים גדול עם חווית קניה ייחודית ושניתן להתפרסם בו נכון". לדבריו, בשנתיים הקרובות יהיו בארץ סך הכל 8 סניפים".
מחיר שמלה 319.90 ש"ח // צילום: יח"צ חו"ל
על ההחלטה למה רק עכשיו נפתח סניף אמר ויזל ל'ישראל היום': "הנושא במשא ומתן מזה שנתיים ובניית תוכנית עסקית לוקחת זמן, כמו גם מציאת לוקשיין לחנויות". על הסיכון בלהביא עוד רשת לארץ כשמצב האופנה בישראל לא מזהיר אומר ויזל: "רשתות שנפלו כמו הוניגמן, צר לי עליהם אבל זה בגלל שלא ידעו להתאים את עצמם למצב החדש . נכון, יש קניות באונליין שמשפיעות על השוק כולו וזה שחקן משמעותי. אבל עדיין ישארו חנויות שהצרכן אוהב להסתובב בהן. צריך לדעת להיערך נכון לשינויים בשוק".
סטפן לבן, יו"ר השוק הבינלאומי של URBN מסר: אנחנו שמחים להשיק את המותג והמוצרים לשוק האופנתי, הצעיר והעדכני בישראל. השותפות בין URBN לקבוצת FOX הנה הדוקה וקרובה ואנו נרגשים היום מהפתיחה של החנות הראשונה שלנו יחדיו".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו