צילום: //

תכירו את אולם האירועים בו חושבים מחוץ לקופסה

בישראל פועלים כיום, על פי הערכה, כ- 700 מקומות המיועדים לאירועים. כ- 200-170 מתוכם מוגדרים כגני אירועים ויתרתם כאולמות שמחה

קהל הלקוחות הפוטנציאלי לעריכת אירועים בגנים פרוס על פני כלל האוכלוסייה בארץ. קהל היעד העיקרי הוא זוגות נישאים, קהלים נוספים הם משפחות החוגגות בר/בת-מצווה או ברית מילה.

בכל שנה נערכות בארץ כ- 40,000 חתונות,  זאת בנוסף לכ- 140,000 אירועי בר ובת מצווה וכ- 50,000 בריתות . אירועים נוספים הנערכים הם של חברות עסקיות וועדי עובדים המקיימים אירועים שנתיים או תקופתיים, ומחפשים אולמות אירועים לצורך כך.

תחום האירועים נחשב בשנים האחרונות לתחום בסיכון כלכלי גבוה. ההשקעה הנדרשת הינה גבוהה מאוד והתחרות רבה בענף באופן יחסי למשק, מה שהופך אותו לכמעט בלתי אפשרי, מלבד זאת, נוסיף את המצב הכלכלי הקשה בפריפריות ובאזורי הפיתוח וכמובן את שחיקת מעמד הביניים כתוצאה מכך נוצרה סביבת תחרות כמעט בלתי אפשרית.

החלוקה הגיאוגרפית הינה:

אולמות אירועים בירושלים והסביבה - כ- 75

אולמות אירועים בת”א והמרכז - כ- 175

אולמות אירועים בחיפה והצפון - כ- 205

אולמות אירועים בהשפלה והדרום - כ- 150

אולמות אירועים בשרון - כ- 90

עם זאת יש את היזמים שיראו במצב הנ”ל דווקא הזדמנות, כך עשה “דוד לוסקי” מנכ”ל ובעלים של “ARENA” אולם אירועים בצפון. (חיפה והקריות המונה כחמישה אולמות אירועים)

דוד השיק באולם האירועים “ARENA” בימים אלו מחיר מנה אטרקטיבי ביותר של 100 ₪ למנה וזאת החל מ-50 מוזמנים באולמות הקטנים.

האולם מונה מספר אולמות אירועים משופצים וחדישים, ב-100 ₪  מצליח דוד להעניק לאורחים אירוח מפנק במתחם האירועים הכולל: שירות, סידור שולחן ותפריט עשיר עם מבחר סלטים, מגוון לחמים, מנות פתיחה, מנות ראשונות, מנות עיקריות, וקינוח מתוק.

שאלנו את דוד: “איך כל זה כלול במחיר של-100 ₪ זה לא גורם לך להפסד?”

“אני בעלים של אולמות שמחה מזה 25 שנה, אין דבר בענף שאני לא מכיר!
בניתי מתחם אירועים מפואר המונה מספר אולמות. בשנים האחרונות שמנו לב למגמה של כמות מוזמנים הולכת וקטנה ואיתה גם המחיר, התפריט מצד שני נהיה יותר עשיר ומנסה למשוך לקוחות. הבנו שהלקוחות שלנו מתקשים יותר ויותר לממן את השמחות ועל כן הבנו שצריך לעשות מעשה, אני מעדיף להרוויח פחות ולהצטמצם בהכנסות, העיקר שהציבור יביע אמון וימשיך לחגוג אצלנו את השמחות שלו. לשמחתי המתחם שלי מכיל הרבה מקום ומחולק למספר אולמות אירועים, ככה שניתן לארח הרבה משפחות בעת ובעונה אחת, כמו כן אני מחזיק את הנכס באמצעות חברה שבבעלותי ועל כן אני מרשה לעצמי להיות יותר גמיש ולבוא לקראת בעלי השמחה. היה לי חשוב לבנות תוכנית עסקית שתוזיל את המחיר בצורה משמעותית ללקוח, תוכנית שתיתן תמורה מצוינת ותעשה אירוע מפואר ויפה, כזה שכל משפחה תרצה לחגוג. אני לא מפריד בין אירוע צהרים לערב, לא מאמין במבצעי “החל מ-” או “עד-” אלא בלתת מענה אמיתי ולא מתפשר ללקוח, אני בטוח שזה יחזור אלינו ובגדול וכבר רואים תוצאות מצוינות”.

והתוצאות כמובן לא איחרו לבוא, בקמפיין חזק שעלה לרשתות החברתיות בהובלתו של משרד השיווק והפרסום “שיווקיסט” הכולל את הרדיו המקומי, שלטי חוצות ורשתות חברתיות, הופצה הבשורה, במתחם האירועים “ARENA” שברו את כל שיאי המכירות, בתקופת זמן קצרה מאוד של כחודש ימים בקמפיין הצליחו להגיע ל-100 משפחות שיחגגו באולם, ונראה שעלו על הנוסחה המנצחת.

כנראה שזמנים חדשים מצריכים חשיבה מחוץ לקופסא, הסתגלות והבנת צרכי הלקוח יותר מאי פעם. אנו מברכים על היוזמה החברתית ומאחלים להם המון הצלחה בהמשך הדרך.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...