עיצוב חדש לבקבוק המוכר

הזירו מת, יחי הזירו החדש

בארה"ב יפסיקו החל מהחודש הבא את מכירת הקוקה קולה זירו • לא רק המתכון השתנה: גם הבקבוק

אחרי עשור של ייצור המשקה האהוב על מיליונים ברחבי העולם, הפסיקה ענקית המשקאות הקלים קוקה קולה את ייצור המשקה קוקה קולה זירו, והשיקה במקומו את ה"קוקה קולה זירו סוכר". לא רק השם והטעם של המשקה השתנה, אלא גם עיצוב הבקבוק השחור והמוכר. 

בהודעה שפרסמה באתר הרשמי שלה, טוענת קוקה קולה כי קוקה קולה זירו סוכר הוא למעשה שיפור של קולה זירו. "הפכנו את הטעם המדהים של קולה זירו לאפילו טעים יותר, ודומה לקוקה קולה המקורית 'הקולה האדומה'", אמרו בחברה, והודיעו כי שיווק המשקה החדש ברשתות השיווק ברחבי ארה"ב יתחיל בחודש אוגוסט. 

יש לציין כי החלפת המשקה קוקה קולה זירו בקוקה קולה זירו סוכר הוא הימור לא קטן עבור מותג המשקאות הבינלאומי: "זירו סוכר" לא נוצרה בגלל ש"זירו" דשדשה במכירות. למעשה, "זירו" נכללה ברשימת 10 המותגים הצומחים בארה"ב בשנת 2016, אך בקוקה קולה "זיהו הזדמנות לעודד את הצרכנים לשתות משקה שאינו מכיל סוכר כלל", הסבירו בחברה. שינוי השם נעשה במטרה להבהיר לצרכנים שלא מדובר רק בשינוי המתכון אלא בשינוי מוחלט של המשקה הדיאטטי. 

כאמור, לא רק המתכון והטעם של המשקה הפופולארי השתנו אלא גם עיצוב הבקבוק: בקוקה קולה ביקשו לחזור לעיצוב האדום והמוכר של הבקבוק האדום המוכר ברחבי העולם, ונטשו את העיצוב השחור והמוכר שייחד כל כך את קולה זירו. יש לציין כי המשקה החדש כבר מופץ בבריטניה, מקסיקו ו-25 מדינות נוספות ורושם צמיחה מרשימה ברוב המדינות בהן הוא משווק. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...