ניהול עובדים: זמן שווה כסף וגם פיתוח עסקי

כשחלקנו שומעים את המושג טכנולוגיה חדשה, אנחנו חושבים באופן מידי על דברים מורכבים ומסובכים ולרוב ״מוותרים על התענוג״. אז נכון שפייסבוק והאייפון שינו את חיינו לחלוטין, אבל, האם נתקלתם פעם בטכנולוגיה אשר תעזור לכם לנהל עובדים טוב יותר? כל התשובות בפנים

צילום: הנהלת חשבונות באינטרנט - EZcount // הנהלת חשבונות באינטרנט - EZcount

כדי לסקור טכנולוגיות אשר עשויות לעזור ולשפר עסקים, רצינו לבחור טכנולוגיות אשר מטפלות בדברים אשר כל בעלי העסקים ולא משנה באיזה תחום, עוסקים בהם. ומהם אותם תחומים משותפים? ובכן, מכירות, ניהול עובדים ושירות לקוחות. בלי מכירות אין שירות לקוחות ואין עובדים ואפשר לסובב את המשולש הזה בכל דרך שנרצה, תמיד נגיע לאותה המסקנה, כי כל אחד מהמרכיבים משפיע על האחר. אבל, איך טכנולוגיה יכולה להשפיע על מכירות? על ניהול עובדים? על שירות לקוחות? הרי מדובר באנשים ולא במכונות… בואו נתחיל.

ניהול עובדים – זמן שווה כסף וגם פיתוח עסקי

אחד מהדברים הראשונים שאנחנו לומדים על בשרנו כבעלי עסקים, הוא שניהול עובדים עשוי להיות מאתגר ומורכב מאוד. העובדים בעסק שלנו, הם אנשים מן הסתם ולכל אחד מהם עולם ומלואו. אבל, בסופו של יום, אנחנו צריכים לנהל את העסק כך שיישאר רווחי. אז, מגיע האתגר הגדול – לעקוב אחרי נוכחות העובדים וזמני ההגעה שלהם למשרד והיציאה ממנו. טוב, כולנו מכירים את הבעיות בשעוני הנוכחות המסורתיים במשרדים. אותם שעונים עם כרטיסי הנוכחות, אנשים שוכחים להחתים את הכרטיס שלהם, נותנים לאחרים להחתים במקומם ועוד…ומה כשמדובר באנשי שטח? מה קורה עם אנשי המכירות? טכנאי שטח ועוד?

זמן אמת - ניהול עובדים מהסלולרי
זמן אמת – ניהול עובדים מהסלולרי

זמן אמת אשר הבינה את הבעייתיות הרימה את הכפפה ויצרה מנגנון נוכחות חכם, אשר מאפשר לעובדים לדווח נוכחות בכל זמן ומכל מקום באמצעות הסלולר ולראות בזמן אמת את נתוני הנוכחות של העובדים כולל המיקום בזמן הדיווח. כמו כן, המנהל יכול להגביל עובד לדווח מרדיוס מסוים (למשל מהבית) ובכך לקבל שליטה ובקרה מלאה. נתוני הנוכחות מועברים אוטומטית למערכת הנוכחות ומתורגמים לשכר בלחיצת כפתור.

התשלום עבור זמן העבודה הופך להיות מדויק יותר ומאפשר פחות ופחות טעויות אנוש וחיסכון כספי של עד אלפי שקלים בשנה.

המילה הגסה – טלמרקטינג

הפיל שתמיד נמצא בחדר, הפעולה שאמורה לייצר את ההכנסות ולגייס לקוחות חדשים, היא בדרך כלל הפעולה אשר קשה מאוד לבחון אותה וקשה להתמיד ולהצליח בה – טלמרקטינג. תחשבו על סדר היום של איש המכירות, הוא צריך לייצר לעצמו פגישות, או למכור בטלפון והפעולה הזו לכשלעצמה מתישה. הוא צריך לחייג לאנשים אשר במרבית הפעמים לא עונים, לא זמינים, בשיחה אחרת או פשוט לא מעוניינים לדבר עם איש המכירות. עד שאיש המכירות כבר מגיע לשיחת מכירה, הוא עם הלשון בחוץ והוא צריך לאסוף את עצמו כדי לעשות שיחת מכירה טובה. ואז מתחילות הבעיות כמו לידים שלא מטופלים כי לא מגיעים אליהם בזמן, או זונחים לידים ישנים לטובת חדשים. ומה עם הפולואפ שצריך לעשות? עד שכבר תפסנו מישהו הוא ביקש שנתקשר בעוד יומיים ב 10:00...

יותר מכירות טלפוניות - CallMarker
יותר מכירות טלפוניות – CallMarker

חברת CallMarker פיתחה טכנולוגיה, אשר פותרת את הנושא באופן מושלם. למעשה, מדובר במערכת טלמרקטינג ראשונה מסוגה בעולם, אשר בין היתר דואגת להתקשר אל הלידים בשם ובקול של אנשי המכירות, רק אחרי שהמערכת מוודאת כי אותם לידים יכולים לשוחח עם איש המכירות, היא מחברת אותו אל השיחה. כך, אם הליד ביקש מהסוכן לחזור אליו בעוד שבוע, איש המכירות לא צריך לשים לעצמו תזכורת, המערכת תחייג אליו בעוד שבוע בשעה שנקבעה באופן אוטומטי. בפועל, אין יותר לידים שלא מטופלים, או הולכים לאיבוד. וניתן להגדיל את המכירות הטלפוניות באופן משמעותי עם המערכת, בעזרת נתונים בזמן אמת על ביצועי סוכני המכירות וניתוח אוטומטי של הדברים שעובדים, או לא עובדים בתהליך המכירה. השיטה בה פועלת המערכת איננה דורשת שום התקנה, ולמעשה ניתן להקים מוקד מכירות שלם, בתוך מספר דקות אפילו רק עם מכשירי הסלולרי.

לנהל גבייה ולקוחות בצורה חכמה

עם יד על הלב, אתם יודעים כמה כסף הלקוחות שלכם חייבים לכם באמת? אתם מצליחים להתעסק בגביה בכל יום מבלי לפגוע בעבודה הרגילה שלכם? האם אתם מגדילים את המכירות ללקוחות אשר קונים מכם?

אם התשובה לאחת השאלות היא לא, אתם תאהבו את EZcount.

חברת EZcount החליטה שהיא עושה סוף לבלאגן ויוצרת פתרון אמיתי כדי לנהל את הצד הפיננסי בעסק. מדובר במערכת חכמה מאוד, אשר תדע לעזור לכם לחסוך זמן ואלפי שקלים בשנה, מבלי שתצטרכו להקדיש לכך זמן ומשאבים.

הנהלת חשבונות באינטרנט - EZcount
הנהלת חשבונות באינטרנט – EZcount

בוודאי שמעתם על כל מיני פתרונות להנהלת חשבונות באינטרנט. הבעיה הגדולה באמת שכולם נתקלים בה היא שצריך לעבוד עם כמה תכנות במקביל כדי לסנכרן את הנתונים. למשל, תוכנה שמוציאה חשבוניות, תוכנה שעושה סליקה, תוכנה לניהול הלקוחות, תזרים ועוד...

בזכות EZcount תוכלו לראשונה לקבל את כל התכונות החשובות בממשק אחד. הקמת מסוף סליקה בתוך דקות (מבלי לערב חברת אשראי!), ניהול לקוחות ומסמכים דיגיטליים ממשק הגדלת מכירה ללקוחות שלכם ועוד.

למה זה חשוב? ובכן, EZcount עוזרת לבצע פעולות במהירות רבה ולא פחות חשוב מכך, בפעם הראשונה בה תשתמשו במערכת, אתם תופתעו לדעת כמה דברים פשוט פספסתם וכמה כסף פשוט "מונח על השולחן" אצלכם בעסק.

השנים האחרונות מתאפיינות בטכנולוגיות חדישות אשר מאפשרות לעסקים לעשות דברים אשר פשוט לא היו מעשיים או אפשריים עד היום. בין אם אתם חווים קשיים בהנהלת חשבונות, בניהול עובדים, או במכירות, נסו את הטכנולוגיות השונות ובדקו אילו טכנולוגיות יוכלו לייצר שינוי לטובה בעסק שלכם. מצאתם פתרון אשר עוזר לכם? מעולה. כעת תוכלו להתפנות לדברים נוספים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר