סלקום מנסה לשבור את השוק // צילום: אילן גטניו // סלקום מנסה לשבור את השוק // צילום: אילן גטניו

שוברת את השוק?

חברת סלקום הרעידה היום את שוק התקשורת כשהשיקה את חבילת הקוואטרו • חבילת תקשורת שמעלה אותה לליגה של "הגדולים" • המחיר 249 ש"ח לחודש

סלקום שברה היום (רביעי) את שוק התקשורת, כשהשיקה חבילת קוואטרו: 3 קווי סלולר עם גלישה של 10 ג'יגה, קו טלפון ביתי, תשתית וספק אינטרנט וגולת הכותרת סלקוםTV  – הכל במחיר של 249 שקלים לחודש. חבילה מקיפה כזו, במחיר כזה, אין בשוק, וגם נראה שמגבלות רגולטוריות לא יאפשרו לבזק להציע חבילה דומה עם yes ופלאפון. רק הטלוויזיה הרב ערוצית של yes ושל HOT עולה מחיר דומה. החבילה החדשה תציב רף כניסה גבוה יותר לחברת פרטנר, שמתכוונת להשיק טלוויזיה משלה ברבעון הנוכחי.

ניר שטרן מנכ"ל קבוצת סלקום אמר במסיבת העיתונאים של החברה: "היום כבר אפשר להגיד בצורה ברורה: שינינו את שוק הטלוויזיה בישראל. סלקום tv היא הטלוויזיה הטובה ביותר, החדשנית ביותר ובמחיר הטוב ביותר בישראל". "מעתה יוכלו צופי סלקום tv לבחור את אופן הצפיה המועדף עליהם" 

יניב גרינולד, סמנכ"ל הטלוויזיה והתוכן בקבוצת סלקום הוסיף: אנו מסירים היום לחלוטין את התלות בממיר. השידור האיכותי שלנו ב  HD Streaming בשילוב העברת הקלטות לענן מאפשרים מעתה לקבל את כל העושר התוכן של סלקום TV -  הערוצים, ה VOD וההקלטות גם בממירים שלנו וגם ללא ממיר, במכשירים: Apple TV, Android TV וה Smart TV's הנפוצים בארץ ובכל מקום בארץ דרך ה Smart Phones וה Tablets.

תגובת מנכלית בזק סטלה הנדלר למהלך של סלקום ניתנה בפוסט בפייסבוק: "שוק התקשורת הישראלי משתנה לנו מול העיניים ומתקדם לכיוון של חבילות Quadro play, כשכל העולם נמצא שם כבר שנים רבות. מצד אחד, הצעת סלקום מהיום מקרבת את השוק למבנה תחרות מבוסס Quadro play, אך מצד שני הרגולטור בישראל מגביל את בזק כאילו טלפון חוגה ומודם Dial up הם הצעקה האחרונה בשוק. הגיע הזמן לאפשר לבזק לפעול כחברה מודרנית, ולתת גם לנו לספק חבילות שירותים מתחרות שיוזילו מחירים וישפרו את השירות".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...