אייל גולן ורוסלנה כבר לא ביחד: "הכל נעשה ברוח טובה"

הזמר המפורסם והדוגמנית נפרדו בפעם השנייה • רוסלנה עזבה את הדירה המשותפת • לשניים ילד משותף - יאן • מבקשים "לקחת את הזמן הקרוב לעצמם ולמשפחתם"

כבר לא צמודים, גולן ורודינה // צילום (ארכיון): מאיר פרטוש // כבר לא צמודים, גולן ורודינה // צילום (ארכיון): מאיר פרטוש

אחרי חרושת השמועות, עכשיו זה כבר רשמי: אייל גולן והדוגמנית רוסלנה רודינה נפרדו. 

זו לא הפעם הראשונה שהשניים נפרדים. הם הכירו ב-2011 למערכת יחסים שנמשכה תשעה חודשים ומגורים משותפים. הם חזרו שוב בתחילת 2014 אחרי פרשת ״משחקי חברה״ המתוקשרת ובחודש נובמבר באותה השנה ילדו את בנם היחיד המשותף, יאן. בדומה לפרידה הזו, גם הבשורה על ההריון הגיעה יום אחרי החג. 

רוסלנה רודינה ואייל גולן אישרו את הידיעה לפיה השניים נפרדו וביקשו "לקחת את הזמן הקרוב לעצמם ולמשפחתם". השניים הודו לכל המתעניינים ומוסרים ש"הכל נעשה ברוח טובה".

בחודשים האחרונים הופצו שמועות רבות בנושא, אך אלו הוכחשו על ידי מקורביהם. בינתיים רודינה עזבה את דירתם המשותפת ואת החג הם בילו בנפרד.

לפני מספר ימים חגג גולן את יום הולדתו ורוסלנה פרסמה בעמוד האינסטגרם שלה פוסט מפרגן: "מאחלת לנו עוד הרבה שנים של זוגיות, אושר ושמחת חיים יחד".

@eyalgolan1 יש לך היום יום הולדת!! מה אפשר לאחל לבנאדם כל כך יקר ומיוחד ? אאחל לך את כל האושר שקיים בעולם הזה בריאות ושמחת חיים שתמשיך להצליח בכל מה שתבחר ותמיד אבל תמיד תהיה מאושר. שתהיה מוקף באנשים שרק יאהבו ויפרגנו לך כמו שאתה מפרגן לכל העולם! מאחלת לנו עוד הרבה שנים של זוגיות ואושר ושמחת חיים יחד. מודה לך שהפכת אותי להיות אמא לבן הנסיך שלנו. מזל טוב עד 120 נסיך עולם

A post shared by Ruslana Rodina (@ruslanarodina) on

Apr 12, 2017 at 4:26am PDT

השניים סיפרו בראיונות רבים בתקופה האחרונה אודות רצונם להביא אח נוסף ליאן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר