תוכן בשיתוף מסחרי
בחודש שעבר, השלים קניון האופנה האינטרנטי Fashanga כ-150% מקמפיין הגיוס בפלטפורמת השקעות ההמונים “פיפלביז” וגייס יותר מ-720,000 ₪ מ-27 משקיעים שונים. כעת, לאחר שמשרד הכלכלה הכיר באתר Fashanga כחלק מפרויקט “ישראל דיגיטלית”, נראה שקניון האופנה עתיד לשנות את הרגלי הרכישה של הישראלים.
אתר Fashanga מעניקה את כלל הפתרונות לעסקים בתחום האופנה והטיפוח בכדי שיוכלו להתקדם מבחינה טכנולוגית ולמכור את המותגים שלהם לקהל הרחב. כך, יכולים מעצבי אופנה ישראלים לפתוח חנות (אתר אינטרנט משלהם) בתוך אתר Fashanga, לשווק עצמם, ליצור בלוג תוכן, להעניק ייעוץ ולמכור דרך האינטרנט מבלי לבנות אתר משלהם ולשלם הון על הוצאות שיווק.
למעלה מ-4,000 מוצרים ועשרות חנויות פעילות כבר בחודש הראשון.
קניון האופנה של Fashanga כבר בחודשים הראשונים לפעילותו. כבר היום, גולשי האתר יכולים ליהנות מיותר מ-4,000 מוצרי אופנה וטיפוח שניתנים לרכישה אונליין ועשרות מוכרים באמצעות האתר. האתר, זוכה לעשרות אלפי ביקורים של גולשים מדי חודש והמטרה היא לייצר קניון שלם של אופנה בו ניתן ליהנות מכלל המותגים הנמכרים בישראל.
הגיוס הגדול דרך פלטפורמת השקעות ההמונים “פיפלביז”.
בחודש שעבר המיזם Fashanga השלים בהצלחה כ-150%, למעלה מ-720,000 ₪ דרך פלטפורמת השקעות ההמונים “פיפלביז”. הגיוס בוצע באמצעות קמפיין אינטרנטי שהזמין משקיעים לצפות במיזם וכנס משקיעים מוצלח בו גויסו למעלה מ-200,000 ₪ ממשקיעים שונים.
אם אתם מעצבים או משווקים בגדים או אם סתם בא לכם להתפנק בפריטים חדשים, כדאי לכם מאד לבקר באתר Fashanga.
תוכן בשיתוף מסחרי
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו