לאומי קארד השיקה אתמול לראשונה שירות חדש שיאפשר ללקוחותיה לחסום את כרטיס האשראי שלהם דרך האפליקציה או האתר באופן עצמאי. השירותים שהושקו כוללים אפשרות לחסימה קבועה או זמנית לכרטיס שאבד או נגנב, החלפת כרטיס שנבלע בכספומט. החזרת כרטיס שנחסם זמנית לפעילות; הנפקת כרטיס אשראי חדש; והחלפת כרטיס פגום. השירותים זמינים 24 שעות ביממה באפליקציה ובאתר. בביצוע פעולות החסימה הקבועה באתר או באפליקציה תינתן הנחה של 50% על תעריף העמלה הנגבית בגין הזמנת כרטיס חדש.
שירותים אלו מתווספים לסדרת יכולות חדשניות באפליקציית לאומי קארד המאפשרים ללקוחות לנהל באופן עצמאי את הגדרות כרטיסי האשראי: חסימת עסקאות אינטרנט וטלפון בישראל או בחו"ל וחסימה לביצוע עסקאות בבתי עסק בחו"ל. כמו כן ניתן למצוא באפליקציית לאומי קארד פירוט חיובים ועסקאות ותשלום באמצעות הנייד במבחר בבתי עסק.
ורדית גונדטר, סמנכ"ל לקוחות פרטיים ושיווק בלאומי קארד: "אנחנו ממשיכים לפתח ולהציע ללקוחותינו מגוון רחב של שירותים דיגיטליים באמצעות הטמעת טכנולוגיה מהשורה הראשונה שמאפשרת לפעול באופן עצמאי, במהירות וביעילות. זאת, בדומה למגמה העולמית לפיה התפעול והשליטה עוברים לידיים של הלקוח. שירותים אלו מאפשרים שליטה בכרטיסים, מגבירים את הביטחון והעצמאות ומעלים את האמון בחברת האשראי".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו