בשיתוף ברק רום
חרדי בן 57 שנפלט משוק העבודה ומורה לשעבר גילו פרצה סודית באתר הקורסים אונליין הגדול בעולם ותוך מספר חודשים הם בנו אימפריה של קורסים דיגיטליים עם מעל ל 7000 תלמידים (וכל זאת ב 4 שעות עבודה ביום)
דמיינו לעצמכם לרגע…
דמיינו לרגע שיש לכם יכולת לייצר מוצרים יקרי ערך שהרבה אנשים רוצים לרכוש מכם. עוד תדמיינו שיש לכם יכולת לשכפל את המוצרים האלה לאין סוף עותקים בעלות 0! ואתם יכולים להרוויח מהם שוב ושוב וכן שוב…, כל הרווח מהם הולך אליכם! אין עלויות פיתוח, אין עלויות יבוא, אחסון, משלוח, שותפים, כלום! בנוסף אתם יכולים למכור את המוצר הזה בכל מקום בעולם ובכל שעה ללא הגבלה.
אבל זה לא הכל. עכשיו תדמיינו שיש לכם מנגנון שמביא למוצרים האלה לקוחות פוטנציאליים שאתם יודעים בוודאות שמתעניינים במוצר כמו שלכם, ויותר לקוחות משאי פעם חלמתם להשיג. מנגנון שמייצר עבורכם בנק של מזומנים שנפתח לפי דרישה ומייצר לכם הכנסה לפי הצורך שיש לכם שליטה מלאה עליה.
וכל זה קורה בזמן שאתם מנהלים את העסק והחיים שלכם בחופשיות מוחלטת עם מלא זמן פנוי לדברים החשובים באמת: משפחה, תחביבים, חברים והכסף ממשיך לזרום גם אם החלטתם שאתם בחופשה לזמן בלתי מוגבל.
נשמע כמו חלום? אז זהו שלא! יש אנשים שחיים ממש ככה, ויכול מאוד להיות שגם לכם יש את היכולת לעשות את זה וכל מה שדרוש לכם הוא להפיק מוצר כזה, ולהצטרף לקהילה של בעלי עסקים ויזמים שמבססים את הפעילות שלהם על מכירת מוצרי מידע דרך האינטרנט.
פה יש הדרכה מפורטת בוידאו על התהליך שלב אחרי שלב
מי אנחנו?
שמי עדי שקד. ובשנים האחרונות הפכתי את עצמי למומחה מוביל בתחומי השיווק והמיתוג העצמי דרך האינטרנט, מומחה שמוכר את הידע שלו דרך האינטרנט בסכום של 7 ספרות בשנה ומנהל רשימת מכותבים של עשרות אלפי נמענים ב 5 יבשות. אני המייסד של האקדמיה למומחים והכשרתי עד היום מאות רבות של אנשים בתחומי השיווק השונים.
ושמי מנחם רינשמידט בן 56 , ובגיל שבו מרבית חברי נפלטים ממקומות העבודה שלהם בין אם מבחירה ובין אם מתוך הכרח, פתחתי אני בקריירה בינלאומית ומכרתי את הידע שלי עד היום למעלה מ 7000 תלמידים ב 126 מדינות.
ושנינו יחד המייסדים של Global Expert Academy
ואנחנו כאן היום כדי לספר לכם על המודל העסקי ששינה כבר את חייהם של עשרות אלפי אנשים בעולם ולהראות לכם איך גם אתם יכולים לשכפל את ההצלחה הזו להיות גם ההצלחה שלכם.
זה לא משנה אם אתם שכירים, עצמאים, אחרי שחרור מהצבא או פנסיונרים, בין עבודות, בחופשת לידה, אם אתם מחפשים הכנסה עיקרית או הכנסה נוספת. גם אתם יכולים להצטרף למהפכה הזו ולבנות לעצמכם עסק גלובלי מצליח בשיטה שנראה לכם.
עסק שמשלב את שלושת הפרמטרים לחיים שכולם חולמים עליהם
חופש - לעשות מה שאתם רוצים ומתי שאתם רוצים
כסף - כדי שתוכלו לממש את כל רצונותיכם
ומשמעות - כדי לחיות חיים מלאים של סיפוק ונתינה.
למה לא בעצם…?
תראו אין היום שום סיבה להתפשר על תחום עיסוק שאתם לא אהובים או לא מתגמל אתכם, זה כבר לא סוד שהמצאת האינטרנט הביאה יחד אתה מודלים עסקיים רווחיים רבים שלא היו קיימים קודם או לא ניתן היה ליישם אותם קודם.
מאות אלפי אנשים ברחבי העולם הצטרפו כבר למה שמכונה הכלכלה היזמית מדובר בשינוי מהפכני שעוברת הכלכלה משליטה של גופי ענק ותעשיות לשליטה של יחידים שלוקחים את גורלם בידם ומסרבים להתפשר על פחות מחיים מלאים וחופשיים וקריירות ותחומי עיסוק מספקים רווחיים שמאפשרים זאת.
זה קורה יותר ויותר וזה ממש הפך למגמה עולמית. המודל העסקי שאנו עומדים להראות לכם עוד מעט הוא לא מודל עסקי שגרתי, אנחנו לא יודע מה אתם יודעים על עולם העסקים, ואם כבר היה או יש לכם עסק משלכם.
אבל הקמת עסק בדרך כלל כרוכה בסיכון ובעיקר סיכון כלכלי וצורך במחויבות מוחלטת לתהליך ההקמה, מה שעוצר הרבה מאוד אנשים מלנסות בכלל להקים עסק, אבל לא כך במודל העסקי שלנו, במודל העסקי שנציג לפניכם אין צורך בהשקעה לצורך הקמת העסק או לצורך שיווקו, ולמעשה לא נדרשת השקעה כספית כלל. גם לא נדרשת מחויבות מוחלטת ולעזוב את כל מה שאתם עושים כרגע, כדי להקים אותו, זה עסק שאתם יכולים להקים לצד כל קריירה או סגנון חיים שאתם מנהלים בלי לסכן לא הכסף ולא את הזמן שלכם ואת כל מה שבניתם עד כה.
אך בניגוד גמור לאי הצורך בהשקעה גדולה שלכם בעסק הזה, פוטנציאל הרווח עצום והוא בדולרים!
כך שאין לנו כאן שום סיכון משום סוג, מה שלא מאפיין בדרך כלל את עולם העסקים. יש לנו רק 0 הוצאות ו 100% רווח. זה המודל העסקי היחיד שאנו מכירים שמאפשר כזה פוטנציאל צמיחה עסקית אך גם משלב פוטנציאל אדיר לצמיחה אישית גדולה
תעשייה של 107 מליארד דולר בשנה!
אבל לפני זה רק נאמר שהמודל העסקי שאנו מדברים עליו הוא מודל אחד מתוך כמה מודלים עסקיים בתעשייה מאוד משגשגת, למעשה מדובר בתעשייה השנייה בגודלה באינטרנט שמגלגלת 107 מיליארד דולר בשנה ונמצאת בצמיחה של 9.2% מדי שנה, ואני כמובן מדבר על תעשיית מוצרי המידע.
ולמה אני מתכוון בתעשיית מוצרי המידע, בטח יצא לכם לראות אנשים שונים , כל אחד מומחה בתחומו, שמוכרים קורסים והכשרות במגוון רחב מאוד של נושאים דרך האינטרנט וכולם מציעים את הקורסים וההכשרות שלהם בפורמט דיגיטלי ובעיקר מדובר בקורסי וידאו. מדובר בתעשייה שקיימת מאז המצאת האינטרנט לפני דור, באחת המהפכות הכי גדולות שהאינטרנט הביא לחיינו, ובאחת הקריירות הכי משגשגות ומתגמלות שהוא מאפשר לנו.
מהפכת הווידאו המתחוללת ברשת בשנים האחרונות רק העצימה את המגמה ואת היכולת ללמד בעזרת מוצרים דיגיטליים והיום מדובר ממש במיינסטרים ובאוכלוסייה שגדלה לתוך השינוי הזה וזה בעיניה לגיטימי ומובן מאיליו ללמוד ולצרוך מידע באופן הזה.
למה דווקא מוצרי מידע
לצד תעשיית המידע באינטרנט מתקיימות עוד תעשיות משגשגות יותר או פחות ונבחן כעת את הכדאיות של כל אחת מהן ביחס לתעשיית מוצרי המידע ונציג לכם סוף סוף את המודל העסקי שהבטחנו לכם בתוך התעשייה הזו של מוצרי המידע.
בטבלה שלפנינו אתם יכולים לראות 4 מן התעשיות הכי משגשגות היום באינטרנט ונבחן אותן עכשיו על רקע של מספר פרמטרים.
אפשר לראות בטבלה בדיוק למה תעשיית מוצרי המידע היא התעשייה הכדאית ביותר מבין התעשיות השולטות באינטרנט. היא לא דורשת השקעה כספית ראשונית, כך שאין בה סיכון, יכולת המינוף והשכפול שלה הוא עצום! ולמעשה לא מוגבל, ניתן לשכפל את המוצרים ללא הגבלה בעלות 0. אין עלויות משלוח, אין מלאים, אין שותפים, כלום. רק 100% רווח. ובנוסף הסיפוק הוא אדיר, ממש כמו לכתוב ספר. ובמודל שנציג לכם מיד תראו גם שלא תצטרכו לשווק או לספוג עלויות שיווק יקרות.
אז הראנו לכם למה תעשיית מוצרי המידע עדיפה על פני שאר התעשיות אבל פה זה הופך להיות אפילו יותר מעניין! תשארו איתנו
פה יש הדרכה מפורטת בוידאו על התהליך שלב אחרי שלב
ואולי פשוט אין לכם ברירה…
כפי שכבר ציינו האינטרנט שינה לחלוטין את עולם העבודה כפי שהכרנו אותו לפני כמה שנים. היום זה כבר לא כל כך מוזר לראות אנשים שעובדים מהבית או מבתי קפה ומנהלים עסקים חובקי עולם.
עולם העבודה החדש הזה מושך אליו הרבה אנשים מכל העולם ומכל המעמדות והמקצועות. זה יכול להיות חברה צעירים שלא מוכנים לעבוד בשכר מינימום, זה יכול להיות שכירים שיוקר המחיה הוא נטל עליהם ורוצים הכנסה נוספת, זה יכול להיות שכירים שרוצים שינוי קריירה, פנסיונרים שלא רוצים להיות נטל על אף אחד לעת זקנה.
אתם צריכים להבין שהיום כבר אי אפשר להסתמך על עולם העבודה הישן לבדו שיתן מענה לצרכים הכלכליים , האינטלקטואליים והנפשיים שלכם. יש היום פחות ופחות מקומות עבודה, פחות ופחות מקומות בראש הפירמידה, הפנסיות לא מספיקות, יוקר המחיה גבוהה ולהישען על מקור הכנסה יחיד זו היום משימה בלתי אפשרית ואפילו לא אחראית כלפיכם וכלפי משפחתכם.
אנו נמצאים בעולם בו עלינו לקחת את גורלנו בידינו ושבו הקמת עסק מניב היא כורח המציאות ובטח כשיש לנו הזדמנות להקים עסק באופן שבו מיד נתאר לכם בלי השקעה ראשונית ובלי סיכון, ומי שעושה את זה מרוויח בגדול ויכול לקצור הצלחה אישית וכלכלית תוך זמן קצר ולהפוך להיות אדון לעצמו.
אז עכשיו שברור לכם שעסק משלכם הוא כורח המציאות בעולם המודרני, שהוא יכול להביא לכם הצלחה גדולה משחלמתם וגם סיפרנו לכם למה העסק הזה צריך להיות בתחום של יצירת מוצרי מידע נספר לכם עכשיו איפה הכי כדאי לכם לפעול בתחום מוצרי המידע ואיפה תקצרו את ההצלחות הכי מהירות. מוכנים?
אתר הקורסים הגדול בעולם!
ישנו אתר אחד בעולם שהפך להיות ברירת המחדל ללימוד עצמי של מיומנויות והכשרות שונות. אתר שסביר להניח שכבר נתקלתם בו ואולי אפילו כבר קניתם בו לא פעם ואני מדבר על האתר Udemy.
באתר הזה כל אחד יכול להעלות קורסים בחינם לגמרי! ולהתחיל למכור אותם בכל רחבי הגלובוס ולהרוויח מיד.
עכשיו אני יכול לשמוע אתכם חושבים, אוקיי אז הבנו שאנחנו צריכים עסק מניב, וגם הבנו שכדאי שהכדאיות הכי גדולה קיימת בתחום מוצרי המידע ושהכי כדאי למכור את הידע שלנו באתר Udemy
אז איך מפיקים קורס לאתר Udemy ועל מה? באיזה נושא?
ומה אם אני לא מומחה בשום דבר ספציפי? איך בוחרים במה להתמחות? ומי בכלל יקשיב למה שיש לי להגיד? ורגע… מה לגבי השפה של הקורס?
אם המחשבות האלה רצות לכם בראש זה סימן טוב, כי זה אומר שאתם בדרך הנכונה להפוך למומחים בינלאומיים בתחום בו תבחרו.
בסידרת הסרטונים שפירסמנו, אנו נענה על כל השאלות האלה ואפילו יותר וגם ניתן לכם את הנוסחה איך להחליט במה להתמחות, איך למצוא את הרעיון הגדול הבא באתר Udemy ולהחליט על מה יהיה הקורס שלכם ואיך בדיוק לבנות אותו ולהצליח למכור אותו.
אז הירשמו כאן לסדרת הסרטונים . המשיכו לעקוב אחרי המיילים שתקבלו מאתנו בימים הקרובים, בינתיים אנו מזמינים אתכם לכתוב ולשאול אותנו כל דבר כאן מתחת לסרטון הזה באיזור התגובות ולשתף סדרת הסרטונים שלנו בפייסבוק או עם אנשים שנראה לכם יכולים להפיק ממנה תועלת
פה יש הדרכה מפורטת בוידאו על התהליך שלב אחרי שלב
מפת הדרכים להקמת עסק של מוצרי מידע
אבל לפני שנתחיל לספור את הכסף צריך קודם שיהיה לנו מוצר אחד לפחות כדי שנוכל למכור אותו נכון? אז עכשיו אני אתאר בפניכם את השלבים בפיתוח מוצרי מידע.
אז השלב הראשון הוא לתכנן. לתכנן כמה אנחנו רוצים להרוויח, ומאילו מוצרי מידע אנו רוצים לעשות את זה. ונסחו לעצמכם את ההצהרה הבאה:
אני _______ ארוויח ________ לחודש על ידי מכירת ________.
אני עומד למכור כל חודש _______ מוצרים במחיר של ________.
התרגיל הזה יתן לכם בהירות, עכשיו אתם יודעים מה אתם רוצים למכור וכמה כדי להצליח להרוויח את הסכום שאתם רוצים וצריכים. ההצהרה הזו נותנת ביטחון והכוונה לדרך מסוימת.
השלב השני ביצירת מוצרי מידע הוא להחליט מהו השינוי שאנו רוצים לייצר בחייהם של הלקוחות שלנו? מאיזו נקודה בחיים שלהם אנו יכולים או רוצים להזיז אותם ולאיזו נקודה אנו רוצים לעזור להם להגיע.
למשל ממצב שאין להם אתר אינטרנט למצב שיש להם אתר אינטרנט, ממצב של מינוס בבנק למצב של פלוס, ממצב שאין להם עסק למצב שיש להם עסק, ממצב של נישואים גרועים לטובים. מאיזה A אנחנו רוצים לעזור ללקוח שלנו להגיע ולאיזה B.
הגדרה זו חשובה גם כדי לשים את עצמנו במסגרת עבודה מכוונת מטרה, ולא ליצור מוצר תיאורטי ורחב מדי שאין לו גבולות ותוצאה סופית מוגדרת. מוצרים כאלה הם בדרך כלל באיכות מאוד ירודה, זה נכן שהם מכילים המון תוכן אבל זה כתוצאה מכך שהאדם שהפיק אותם, מגיע ופשוט יורה את כל מה שהוא יודע בלי לתת לנו הנחיה איך להשתמש בתוכן וכיצד להגיע באמצעותו למקום שאותו אנחנו רוצים. לצערנו מדובר בתופעה נפוצה.ההגדרה הזו מאוד חשובה, גם ובעיקר כדי לייצר ללקוח שלנו תוצאה מוגדרת ומעשית כי מה שאנשים קונים בסופו של דבר זו תוצאה ולא מוצר, הם קונים חור בקיר ולא מקדחה.
פה יש הדרכה מפורטת בוידאו על התהליך שלב אחרי שלב
צריך להיות לכם ברור שמי שרכש את המוצר שלכם לא רוצה להיות אתם, הוא רוצה לדעת איך להשתמש בידע שלכם למטרות שלו. למשל, אם יש לכם קורס בנושא תזונה אז אתם צריכים להבין שמי שרוכש את הקורס שלכם לא רוצה להיות מומחה לתזונה. הוא רוצה להיות בריא יותר או רזה יותר.
לכן המגבלה של הקורס מאיפה הוא לוקח ולאן הוא מוביל היא הכרחית. כדי לקבל את החלטה הזו אתם יכולים או בעצם חייבים לבצע מחקר שוק אינטרנט, או בקרב לקוחות ולגלות מה רובם היו רוצים לקבל ממוצר כזה. מאיזה A לאיזה B הם היו רוצים להגיע.
השלב השלישי הוא לכתוב מהם השלבים שהלקוח שלכם צריך לעבור כדי להגיע מנקודה A לנקודה B. כלומר לארגן את גוף הידע שלכם. וכאן אתם בעצם בונים סילבוס של גוף הידע שלכם. שני מושגים חשובים בהקשר הזה.
המושג הראשון הוא גוף הידע שלכם זהו אותו תוכן תיאורטי ו/או מעשי שבו אתם מומחים ואותו אתם מלמדים. והמושג השני הוא הפורמט של העברת התוכן כלומר, הצורה שבה החלטתם להעביר את גוף הידע שלכם לקהל הידע שלכם זה יכול להית בספר, בקורס וידאו , בהרצאה, בתוכנית ליווי, או בכל אחד מן הפורמטים שדיברתי עליהם בסעיף הקודם. גוף הידע שלכם הולך אתכם לאורך כל הפורמטים בהם תעבירו את הידע.
פה יש הדרכה מפורטת בוידאו על התהליך שלב אחרי שלב
המסר אינו משתנה רק האופן שבו הוא מועבר.
רצוי שיהיה לכם מוצר בכל פורמט על בסיס הידע שלכם גם כדי למקסם הכנסות וגם כדי להתאים מוצרים שונים לאנשים שונים בעלי סגנונות למידה שונים. אבל הדבר הראשון והכרחי הוא לנסח רשימה של שלבים לפיהם צריך לעבוד כדי להצליח מ A ל B.
למשל אם יש לכם ידע בתחום של קבלה לעבודה, ואתם רוצים ללמד אנשים איך להתקבל למקום העבודה שהם הכי רוצים בו. אז ה A שלכם יהיה רצון בעבודה מסויימת ו B יהיה קבלה לאותה עבודה השלבים שבדרך יכולים להיות:
- הגדרת הרצונות שלך
- איתור מקום עבודה שעונה על הרצונות האלה
- בירור על מקום העבודה
- איך לייצר ראיון עבודה באותו מקום בעזרת קורות חיים, פנייה יזומה או הפעלת קשרים
- איך להתכונן לראיון העבודה
וכו’
פשוט לפרק את המסע הזה לשלבים ולהתחיל לפרט מה צריך לעשות בכל שלב. ככה בונים את הסילבוס של גוף הידע שלכם.
עכשיו כשיש לכם סילבוס כדאי מאוד שלכל אחד מן הפורמטים יהיה לכם מתווה מוצר. מה פירוש מתווה מוצר? פירושו להעביר את המוצר מרמה תיאורטית של סילבוס לרמה מעשית לפי הפורמט שבו הוא מועבר.
אם מדובר בקורס וידאו אז ממה מורכב הקורס לרוב הוא יהיה מורכב מסרטוני וידאו, דפי עבודה ומשימות ולפעמים גם בתמיכה מרחוק במייל או בוובינר שאלות תשובות.
אם מדובר בכנס אז מה לוח הזמנים של הכנס, על מה מדברים, בכל שעה, מתי ההפסקה, האם יש פעילות של הקהל או שהוא פסיבי, האם יש דפי עבודה, ועוד.
ההמלצה שלי אליכם בכל הקשור למתווה מוצר הוא ללכת ולבדוק מה קורה אצל המתחרים שלכם, ובהקשר הזה אני רוצה להגיד, איך דבר יותר טוב מלגלות שיש לכם מתחרים שמייצרים מוצרים דומים לאלה שלכם זה רק אומר שיש דרישה לתחום, ושוק יש מספקי לכולם אז לא להיבהל אנחנו צריכים להיות יותר טובים מהם והנה הדרך לעשות את זה.
פשוט צריך לקחת תכונות מוצלחות של כמה קורסים של מתחרים ולגבש מכולם תוכנית אחת שמכניסה פנימה את כל היתרונות שלהם, ואת כל היתרונות שאין להם ואתם חשבתם להכניס למוצר שלכם. כך תרכיבו את מתווה המוצר המושלם.
רצוי להכין מתווה מוצר לכל אחד מן המוצרים שאתם מתכננים גם אם אתם לא עומדים להפיק אותם מיד.
לאחר קביעת הדרך שאנו רוצים להעביר את הלקוחות שלנו, ולאחר שבנינו גוף ידע ומתווה מוצר, עכשיו עלינו להפיק את המוצר הזה וזה אומר לכתוב, לצלם , לערוך , לעצב, וכו’. החלק הזה מפחיד הרבה אנשים כי כאן בעצם מתחיל העניין הטכני אז בכל הקשור לכתיבה בוורד והכנת מצגות ב power point זה פחות מפחיד אנשים אבל זה הדבר הראשון שצריך לעשות. להתחיל להעלות את גוף הידע שלכם על הכתב ובמצגות מי שלא יודע איך עורכים מצגת יש על זה שפע של הדרכות ברשת וקורסים בנושא זה באמת לא מורכב.
אם אתם מתכננים ספר או כנסים והרצאות אז זה יספיק לכם, אבל אם את רוצים לעבור לשלב הבא, ולכסף הגדול על ידי יצירת קורס וידאו, אתרי חברים וכו’ תצטרכו לדעת לצלם את התוכן שלכם ולעשות ממנו סרטוני הדרכה מצולמים.
גם בכל הקשור לזה יש היום דרכים פשוטות מאוד לעשות את זה, התוכנה הכי טובה לעניין הזה היא camtasia כמובן אבל ישנן עוד תוכנות כאלה חלקן חינמיות וחלקן בתשלום סמלי כמו זו של Movavi שהיא קצת פחות מורכבת אבל עושה את העבודה.
בנוסף תצטרכו מיקרופון די פשוט שמתחבר למחשב כדי להקליט את הקול שלכם בצורה נקייה ואיכותית ממש כמו זה שקניתי ב 25$ באיביי.
אם תרצו לצלם את עצמכם מדברים, ולא רק על רקע מצגות, תצטרכו מצלמה וחצובה, אני מצלם את עצמי תמיד בטלפון החכם שלי, שקניתי לו מיקרופון ד”ש (lapel) כדי שאיכות הקול תהיה טובה. הטלפון שלי עומד על חצובה מיוחדת שגם אותה הזמנתי מ ebay ועלתה לי כמה עשרות שקלים.
והמחשב שלי משמש לי כטלפרומטר (מקרין טקסט), לשם כך אני משתמש בתוכנה חינמית שנקראת eazypromter
ואם יש לכם צורך בתאורה, גם את זה אפשר להזמין מ ebay בכמה מאות שקלים. כל אלה מייצרים אולפן בייתי מאוד איכותי שמאפשר להפיק מוצרי מידע מצולמים בוידאו באיכות מעולה.
זה דורש התמקצעות אבל זה לא מסובך בכלל ואפשרי בהחלט, וגם אם הסתבכתם אפשר להיכנס לאולפן ובכמה אלפי שקלים לצלם קורס שלם ביום אחד ואז יש לכם נכס שאפשר למכור אותו שוב ושוב ולבסס עליו עסק של מוצרי מידע.
השלב הבא הוא להעלות את הקורס שלכם לאתר Udemy ולהתחיל למכור אותו
את זה עושים על ידי הזרמת תנועה של גולשים לתשתית המכירתית שלכם ב Udemy. תנועה של גולשים ממקומות שאנו יודעים שקהל היעד שלנו נמצא בהם ועשוי להתעניין במה שיש לנו להציע.
מקורות התנועה הגדולים ביותר הם פייסבוק, גוגל ויוטיוב, כמובן שיש עוד. אלה העיקריים ובעיקר פייסבוק שהולכת והופכת לברירת המחדל של מפרסמים בגלל הקלות והדיוק שמערכת הפרסום שלה מאפשרת להגיע לקהלים רלוונטיים. לאחר שיש לנו את כל זה אפשר להעלות את המוצר עם תהליך המכירה שלנו על טייס אוטומטי שמייצר לנו מכירות באופן שותף על בסיס התנועה ומנגנוני המכירה, ואז אתם יכולים לומר יש שלכם עסק שמבוסס על הידע שלכם, עסק שעוזר לאנשים ועסק יציב ולטווח ארוך שמבוסס על מה שאתם אוהבים לעשות.
פה יש הדרכה מפורטת בוידאו על התהליך שלב אחרי שלב
לסיכום
תעשיית מוצרי המידע הולכת ומתפתחת מדי שנה ולמעשה זו תעשיית האינטרנט הגדולה ביותר אחרי קניות, פורנו והימורים. זהו הגביע הקדוש האמיתי של השיווק האינטרנטי ושם נמצא הכסף הגדול.
השנה בדיוק חוגג האינטרנט את יום הולדתו ה 25. מדובר על דור שלם שגדל לתעשייה הזו ורגיל לצרוך כך מידע וללמוד כך, דור שיש לו נכון להיום כוח צריכה הולך וגדל כך שזה בדיוק הזמן להיכנס לתחום.
ההצעה שלנו אליכם היא להמשיך ולעקוב אחרי סדרת הסרטונים שלנו שתלמד אתכם איך בדיוק להקים לעצמכם את עסק החלומות שלכם , עסק בינלאומי ורווחי.
פה יש הדרכה מפורטת בוידאו על התהליך שלב אחרי שלב
לחיי החלומות שלכם
עדי ומנחם
בשיתוף ברק רום
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו




