"סופר-פארם" נכנסת לראשונה לתחום בשמי נישה ומכריזה על שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם בוטיק אינדיבידואל "קבינט דה פרפיום". במסגרת שיתוף הפעולה, תקים הרשת שטחי מכירה ממותגים במתכונת של Shop in shop בכ- 20 סניפים מרכזיים, כשהחנות הראשונה תוקם כבר בחודש הבא בסניף סופר-פארם בקניון רמת אביב, ולאחריה צפויות להיפתח נקודות מכירה נוספות בפריסה ארצית.
במסגרת זו, בשמי הנישה שיוצעו בסניפי רשת סופר-פארם הם: Nobile 1942, Nu_Be, הקולקציה הקלאסית של מותג הטיפוח הצרפתי BY TERRY, Acqua Delle Langhe,המותג The Different Company ועוד .
טווח המחירים של הבשמים ינוע בין 399-800 ₪.
הבשמים שימכרו בבוטיק יארזו באריזות יוקרתיות הכוללות עטיפה מיוחדת ושקיות מתנה במיתוג אופייני, במטרה לבדל אותם משאר הבשמים הקיימים בסניף, וכדי להעניק ערך מוסף לחוויית הקניה ללקוחות.
"לפני כחודשיים פתחנו את הבוטיק הראשון של אינדיבידואל בנווה צדק והוא זוכה להצלחה גדולה", אמר אתמול גיא שסטוביץ' הבעלים של "אינדיבידואל". לדבריו, מגמת בשמי הנישה מאפשרת לכל צרכן למצוא את הזהות העצמאית והייחודית ולהתנתק מהמוכר והצפוי. זהו טרנד בתאוצה גדולה בעולם ובארץ. כשסופר- פארם פנו אלינו ראינו בהם כשותף טבעי ואמיתי למהלך, ואנו מאמינים מאוד בהצלחתו".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו