אם יצא גם לכם להיתקל בשירות הלקוחות של רכבת ישראל ויצאתם מאוכזבים, הנה שני שירותים חדשים שעשויים להעלות לכם חיוך על השפתיים.
אם עד היו, תהליך מתן זיכוי ללקוחות יכול היה להגיע לשלושה שבועות, כיום הלקוחות יקבלו את הזיכוי תוך שבעה ימי עסקים באמצעות טכנולוגיה חדשה, במידה ומדובר בזיכוי של עד 300 שקלים.
רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק
לקוחות המעוניינים בזיכוי יפנו לשירות הלקוחות של הרכבת. במידה שפנייתם נמצאת מוצדקת בבדיקה של הרכבתה, הפונים למוקד שירות הלקוחות יקבלו מסרון, והם יוכלו לממש את הזיכוי בכל אחת מקופות הרכבת באמצעות הצגת המסרון.
עד כה, הנוסע קיבל פיצוי המגיע לו בהמחאה או באמצעות כרטיסי פיצוי שנשלחו בדואר ישראל לביתו.

דוגמא של מסרון המבשר על בוא הזיכוי // צילום: רכבת ישראל
מרכבת ישראל נמסר כי מטרותיו העיקריות של שדרוג זה הוא להמשיך בשיפור השירות ללקוח על ידי קיצור זמני הטיפול, קיצור זמני ההמתנה וצמצום הבירוקרטיה.
בנוסף, רכבת ישראל החלה בהפעלת שירות חדש ללקוחותיה: נוסע אשר מעוניין לשוחח עם נציג שירות יוכל לפנות למוקד שירות הלקוחות, על ידי שליחת מסרון למספר 08-6831222 ולקבל במסרון חוזר את המידע הרלוונטי לו. שירות חדש זה מצטרף למגוון רחב של אפשרויות פנייה המעניקה רכבת ישראל ללקוחותיה, בין השאר בצ'ט, בפייסבוק, בטופס מקוון ובאמצעות נציג שרות.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו