"מגמה חיובית שמבשרת על המפנה שביצענו בתחומי השירות" - כך אמר מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יוחנן דנינו, על תוצאות סקר חדש שמצביע על עלייה בשביעות רצון הציבור משירותי מוקד 100.
רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק
הסקר, שנערך על ידי חברת "דיאלוג" בקרב 10,000 אזרחים שפנו למוקדי 100 של המשטרה בחודשיים האחרונים, מעלה כי 82% מהפונים הביעו שביעות רצון מהשירות שקיבלו. הסקר, שממצאיו המלאים טרם פורסמו, מעלה בנוסף כי חלה עלייה דומה ברמת שביעות הרצון הכוללת גם בקרב מי שפנו לקבל שירות במרכזי השירות המשטרתיים וניידות הסיור. גורמים המעורים בפרטי הסקר הסבירו כי מדובר בעלייה הנרשמת זו השנה השלישית.
עוד עולה מממצאי הסקר כי ב־2014 חלה עלייה של 3% ל־65% בתחושת הביטחון האישי של האזרחים. עם זאת, חלה ירידה של 1% ל־57% בתחושה שהמשטרה מבצעת את תפקידה באופן מקצועי. לדברי המפכ"ל, "המשטרה, בשיגרה ובאירועים מיוחדים, ממשיכה להוות ציר שירות מרכזי לציבור הרחב בכל הנוגע לביטחון האישי". עוד הוסיף כי בכל שנה מתקבלות מיליוני פניות של הציבור למוקדי 100 של המשטרה.
בימים אלה שוקדים במשטרה על סיום הקמתו של מוקד מידע לציבור, שייקרא 110 וירכז את כלל המידע לציבור בשיגרה ובחירום. הקמת המוקד היא פועל יוצא של פעילות ועדה בראשות סגן המפכ"ל, ניצב ניסים מור, שבדקה את תפקוד מוקדי 100 בעקבות הכשל שאירע בפרשת שלושת הנערים החטופים גיל־עד שער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח. בנוסף, המשטרה בוחנת הכנסת אפליקציה חדשה לסמארטפונים, שתאפשר איתור מיקום מדויק של הפונה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו