ב־30 בדצמבר 1993 נחתם הסכם בין הכס הקדוש למדינת ישראל, ובכך למעשה החלו היחסים הדיפלומטיים הרשמיים של ישראל עם הוותיקן. היחסים בין שתי המדינות ידעו עליות ומורדות - בעיקר על רקע דתי ומדיני - אולם רגע השיא היה ביקורו של האפיפיור יוחנן פאולוס השני בשנת 2000 בישראל.
צילום: אבי אוחיון/לע"מ
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו