סכומים מטורפים: זה הבונוס שיקבלו עובדי חברת התעופה שדיווחה על רווחי שיא

לאחר שדיווחה על רווח שיא של 4.7 מיליארד דולר, עובדי פליי דובאי, שלא פועלת בארץ מאז פרצה מלחמת חרבות ברזל, יקבלו בונוס שמן במיוחד של 20 שבועות משכורת בסיסית • כמה בדיוק עובדים יקבלו את הבונוס? כל הפרטים

נוסעים במטוס (אילוסטרציה). צילום: Getty Images

אחת מחברות התעופה המובילות בעולם היא אמירייטס מאיחוד האמירויות, שהפסיקה את פעילותה בישראל בתחילת המלחמה – ומאז לא חזרה. עם זאת, חברת הלואוקוסט שלה, פליי דובאי, מפעילה טיסות לישראל ומאפשרת לישראלים רבים לטוס איתה לדובאי, ומשם להמשיך עם אמירייטס ליעדי המשך ברחבי העולם.

בימים האחרונים דיווחה חברת התעופה על רווח שיא של 4.7 מיליארד דולר לשנה החולפת, ובין המרוויחים הגדולים היו העובדים בחברה: יותר מ-110 אלף מעובדי חברת התעופה יקבלו בונוס שמן של 20 שבועות משכורת בסיסית. המשמעות היא שאם עובד מרוויח בדרך כלל 1,000 דולרים בשבוע, הוא יקבל כעת בונוס של 20 אלף דולרים בעקבות רווחי השיא של חברת התעופה.

מטוס של פליי דובאי, צילום: .

במקרים רבים, המשכורת הסופית של עובדי החברה גבוהה יותר בהרבה משכר הבסיס, שכן דיילים ודיילות, לדוגמה, עובדים בלילות, שעות נוספות, בסופי שבוע וכו', מה שגורם לשכר הסופי שלהם להיות גבוה יותר בהרבה מאשר המשכורת הבסיסית.

חברת התעופה מדובאי הטיסה כ-52 מיליון נוסעים בשנה האחרונה, עלייה של כמעט 20% מהשנה שלפניה, מה שבין היתר הוביל לרווחי השיא, שהשתלמו מאוד גם לכל עובדי החברה בכל רחבי העולם. חברת התעופה האמירתית מפעילה יותר מ-250 מטוסים, כולם רחבי גוף, והיא נחשבת לאחת מחברות התעופה עם מספר היעדים הרב ביותר, הגעה לכמעט 200 נמלי תעופה שונים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר