הישג ענק: מלון בבעלות ישראלית זכה בתואר יוקרתי

precise tale poggio alla sala שבטוסקנה, בבעלות איש העסקים רון בן חיים, קיבל מפתח מישלן • המלון הוא אחד מעשרות בודדות באיטליה שמחזיק במפתח המדובר • המלון נבנה על שרידי אחוזה עתיקה מהמאה ה-18 המתפרשת על פני 5 בניינים יוקרתיים • כמה עולה התענוג? כל הפרטים

מלון בבעלות ישראלית קיבל מפתח מישלן. צילום: מרטינו דיני

לפני כחודש, פרסמנו ב"ישראל היום" אודות התכנית החדשה של מישלן - התכנית שתעניק מפתחות מישלן לבתי מלון, בדיוק כמו כוכבי מישלן למסעדות. היום (חמישי), קיבל מלון precise tale poggio alla sala שבטוסקנה את התואר היוקרתי והוא אחד מכמה עשרות מלונות באיטליה שקיבלו את המפתח המדובר.

מלון בבעלות ישראלית קיבל מפתח מישלן, צילום: מרטינו דיני

הבעלים של המלון הוא איש העסקים הישראלי רון בן חיים, שמחזיק בכמה בתי מלון ברחבי אירופה, כחלק מרשת Precise Tale.

כמה עולה התענוג? מבדיקה שערכנו, המחיר ללילה נע סביב 2,000 שקלים בתקופה הקרובה. המלון שהושק בשנה שעברה ממוקם בין כרמים בעיירה היסטורית בטוסקנה.

מלון בבעלות ישראלית קיבל מפתח מישלן, צילום: מרטינו דיני

המלון נבנה על שרידי אחוזה עתיקה מהמאה ה- 18 המתפרשת על פני 5 בניינים בשטח של 34,200 מ"ר, כולל 71 חדרים וסוויטות יוקרתיות ומציע ספא עם בריכה פנימית מחוממת, סאונה יבשה ורטובה, טיפולי ספא ושלוש בריכות חיצוניות לצד חדר כושר, לובי- בר ומסעדת שף.

דירוג מישלן ידוע בכל העולם כמי שקובע את הסטנדרט הגבוה ביותר למסעדות, ולא סתם השפים המובילים בעולם עושים את מיטב המאמצים כדי לקבל כוכב מישלן, והטובים ביותר זוכים לשלושה.

מלון בבעלות ישראלית קיבל מפתח מישלן, צילום: מרטינו דיני

כפי שפרסמנו, במישלן החליטו להרחיב את הדירוגים גם לבתי מלון. הדירוג בענף שונה, כך שבמקום כוכבים, בתי המלון המצטיינים זוכרים ל"מפתחות", שיהיו המקבילים של הכוכבים מהמסעדות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר